Rivian твърдо защитава решението си да не интегрира Apple CarPlay в своите електрически автомобили, тъй като компанията е убедена, че собствената ѝ платформа може да предложи по-цялостно и персонализирано изживяване. Въпреки че това може да разочарова някои потенциални купувачи, производителят е готов да поеме този риск.
Много шофьори смятат безпроблемната интеграция със смартфон за съществена, но Rivian не е сама в тази позиция – Tesla и GM заемат подобна позиция. Въпреки това изборът на компанията остава спорен въпрос за част от клиентите.
Според главния изпълнителен директор на Rivian, Ар Джей Скариндж, превключването между CarPlay или Android Auto и вградения интерфейс на компанията просто не се вписва в изживяването, което искат да предложат. Стандартно инфоразвлекателната система на Rivian е базирана на операционната система Android Automotive и поддържа основни приложения като YouTube, Spotify, а от миналата година – и Apple Music.
Една система за всичко
В скорошно интервю Скариндж заяви, че компанията е взела решение, което е уверен, че клиентите ще оценят с времето. По думите му, целта е била да се създаде цялостно дигитално изживяване, без да има нужда потребителите да прескачат между CarPlay, който има своя специфичен облик, и средата, създадена от Rivian.
През следващите 18 месеца Rivian планира да пусне няколко актуализации на своята инфоразвлекателна система. Всяка от тях е проектирана да предостави това, което Скариндж нарича „по-богато и по-добро изживяване за водача или пътниците в автомобила“.
Тези нови функции ще свързват различни приложения и ще предоставят информация за състоянието на автомобила – дали е в движение или паркиран, какви са условията навън и каква е историята на шофиране.
От Rivian допълват, че с времето всичко, което потребителите на CarPlay харесват, като навигация или функции за диктуване на текст, ще бъде добавено към тяхната собствена система.
Твърдо зад своето решение
Скариндж подчерта, че са твърдо убедени в това. Той прие, че за някои хора това ще означава, че няма да си купят Rivian, и компанията се е примирила с този факт. Той обясни, че разработването на автомобил включва безброй избори и много от тях няма да се харесат на всички, но те допринасят за отличителната идентичност на марката.
„Казвам това постоянно: част от създаването на толкова сложен продукт е да признаеш и да приемеш факта, че трябва да вземем хиляди решения. Някои от тези решения няма да се харесат на всички и това е нормално“, добави той.
Запитан какви допълнителни функции, свързани с Apple, могат да се появят в бъдещи актуализации, Скариндж спомена, че вече се разработват функции за съобщения и достъп до автомобила.
Полученият от Вас текст представлява HTML код за мултимедиен компонент (слайдър за изображения) и не съдържа статия за обработка.
Моля, предоставете пълния текст на английската статия, за да мога да го обработя съгласно зададените протоколи.
Последвайте ни в Google News