Собственик на тунинговано Porsche 911 Turbo S отказа оферта от 452 000 долара

Това Porsche 911 Turbo S Coupe от 2022 г. е оборудвано с впечатляващия карбонов аеродинамичен пакет Stinger GTR с червен оттенък от TopCar Design. Автомобилът беше предложен на търг, но не успя да намери нов собственик, тъй като минималната му цена не беше достигната. Най-високото предложение достигна 452 000 долара, но дори тази сума се оказа недостатъчна.

Какво представлява TopCar Design?

TopCar Design е руска тунинг компания, специализирана в създаването на аеродинамични пакети за луксозни марки като Mercedes, Porsche, Lamborghini и McLaren. Един от най-известните им продукти е комплектът Stinger GTR, предназначен за Porsche 911 Turbo. В случая става дума за последното поколение 992, което е получило специалната версия на пакета, наречена Carbon Edition.

Производството е силно ограничено, което прави автомобила изключително ексклузивен. Този екземпляр е вторият от общо 13 произведени. Твърди се, че само карбоновите компоненти струват над 100 000 долара, а не толкова отдавна за целия автомобил е била искана сума от 699 000 долара. Ако това е вярно, не е изненада, че собственикът не е склонен да се раздели с него за 452 000 долара.

Спецификации и подобрения

В основата си това е Porsche 992.1 Turbo S с пробег от едва 866 км и екстериор, изцяло изработен от червени карбонови нишки. Визуалният ефект е екстремен благодарение на видимия карбон и раздутите калници. Базовият автомобил струва около 238 000 долара, но тук са добавени множество подобрения.

Освен аеродинамичния пакет, тунингованият 911 Turbo S разполага с LED-Matrix фарове, стопове Exclusive Design и емблеми Stinger и TopCar. Автомобилът е оборудван с ковани джанти Brixton с размер 21 инча отпред и 22 инча отзад, „обути“ с гуми Pirelli P Zero.

Интериорът включва спортни седалки от черна кожа и алкантара, премахнати задни седалки (фабрична опция), червени предпазни колани и декоративни елементи в същия цвят по таблото. Сред оборудването се открояват озвучителна система Burmester, осветени прагове с надпис Stinger GTR, адаптивен круиз контрол и часовник Porsche Design.

Задвижване и динамика

Под задния капак работи познатият 3.7-литров туин-турбо шестцилиндров боксерен двигател. Той генерира 640 к.с. и 800 Нм въртящ момент. Мощността се предава към четирите колела чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител PDK. Монтирана е и подобрена изпускателна система.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации