Марките на Stellantis Group са водещи на пазара на хибридни автомобили на стария континент. „Това е най-добрият начин за преход към електрически автомобили“, казва Лука Наполитано, главен търговски директор на Stellantis.

Групата Stellantis оглави продажбите на хибридни автомобили през първото тримесечие на тази година във всички страни от Европейския съюз. Пазарният дял, който постигна е от цели 17,3%. Тази цифра е подобрение спрямо постигнатото в края на миналата година. Различните марки на групата, като Fiat, Citroën и Peugeot, също успяха да се превърнат в най-продаваните автомобили на големи европейски пазари като Италия и Франция.

Според търговския директор на групата Лука Наполитано, ,, решението на Stellantis Group е да разшири гамата от хибридни превозни средства, предлагайки повече опции на клиентите и улеснявайки постепенния преход към електрическо задвижване“. Той обясни още, че Stellantis се бори за водещата позиция в Европа и поддържа силен натиск в сегмента B-SUV, където е пуснала на пазара три ключови нови модела: Citroën C3 Aircross, Opel/Vauxhall Frontera и Fiat Grande Panda.

Според Наполитано в „ средносрочен и дългосрочен план си заслужава да се подчертае и увеличаването на броя на поръчки през март, най-добрият месец от годината‘‘. Той отбелязва и че глобалният портфейл от поръчки на групата в края на тримесечието достигна най-високото си ниво през последните 10 месеца. Следователно Stellantis работи със стратегическа визия, която ще води марката и ще я развива и за в бъдеще.

 

Източник: La Razón

 

,

Подобни публикации