Suzuki Philippines представи официално новия си кросоувър Fronx. Моделът, който беше показан за първи път по време на фестивала Suzuki Matsuri, се произвежда в завода на компанията в Индонезия и ще се предлага на местния пазар в три варианта.

Новият Fronx е позициониран като кросоувър за клиенти, които търсят автомобил със силен характер на SUV, съчетан с модерен дизайн, функционалност и безопасност за ежедневно шофиране. Основните му конкуренти на пазара ще бъдат модели като Toyota Raize и Kia Sonet.

Външен дизайн

Suzuki Fronx се отличава с модерен и атлетичен стил, характеризиращ се с внушителна предна част. Тя е оборудвана със стилна черна решетка с хромиран акцент в центъра, където е разположена емблемата на Suzuki. От двете страни на декоративния елемент са разположени LED дневни светлини.

Фаровете са с разделен дизайн и са позиционирани по-ниско, което според Suzuki елиминира нуждата от отделни светлини за мъгла и придава на автомобила по-агресивен вид. Долните въздухозаборници са с големи хоризонтални ламели, а предната броня завършва с предпазна кора, която подсилва усещането за здравина.

В профил автомобилът се отличава с изразена раменна линия, подсилена от черни предпазни елементи на арките на калниците и в долната част на вратите. Праговете също комбинират тъмна пластмаса с метален акцент. Някои елементи като колоните и покрива са в черен цвят, а релсите на покрива добавят по-утилитарен вид.

Стандартно Fronx е оборудван с 16-инчови джанти с полиран двуцветен дизайн и гуми с размер 196/65. Най-високото ниво на оборудване се предлага с джанти в изцяло черен цвят. Размерите на кросоувъра са: дължина 3 995 мм, широчина 1 765 мм и височина 1 550 мм, с междуосие от 2 250 мм и пътен просвет от 170 мм.

В задната част е монтиран спортен спойлер на покрива с интегрирана трета стоп светлина. Задните LED светлини са свързани с характерна светлинна лента. Дизайнът се допълва от светлоотразители и задна предпазна кора.

Интериор

Кабината на Suzuki Fronx предлага модерен и функционален дизайн. Седалките се отличават с шевове, които създават триизмерен и леко луксозен ефект. При най-високото ниво на оборудване част от панелите на вратите са тапицирани със синтетична кожа, а около контролния панел на климатичната система има акценти в черен пиано лак. Средното ниво на оборудване използва декорации, имитиращи карбон, а сребристи апликации присъстват на арматурното табло във всички версии.

Сред основните характеристики на интериора са мултифункционален волан и приборно табло с аналогови и цифрови уреди. Топ версията предлага и head-up дисплей. Инфоразвлекателната система е с 9-инчов екран (7-инчов за базовия модел) и поддържа Apple CarPlay и Android Auto. Най-високото ниво на оборудване включва още безжично зарядно устройство, старт-стоп бутон и автоматична климатична система. Всички варианти разполагат с вентилационни отвори за задните седалки.

Задвижване

Под предния капак на Suzuki Fronx е разположен 1.5-литров бензинов двигател. Базовият модел използва атмосферен вариант на двигателя, докато по-високите нива на оборудване (GLX и SGX) разполагат с „мека“ хибридна технология. Мощността на задвижващата система варира между 99 и 103 к.с.

Базовата версия е съчетана с четиристепенна автоматична трансмисия, докато хибридните модели са оборудвани с шестстепенна автоматична скоростна кутия.

Suzuki Safety Support

Един от ключовите акценти при новия Suzuki Fronx е въвеждането на пакета от системи за безопасност на марката, наречен Suzuki Safety Support. Той е наличен за най-високото ниво на оборудване и включва редица модерни технологии, целящи да повишат сигурността на пътя.

Системата разчита на комбинация от предна камера, която разпознава обекти и пътна маркировка, и преден радар, който измерва дистанцията и скоростта на превозните средства отпред. Конфигурацията се допълва от сензори, разположени от двете страни на задната броня.

Пакетът Suzuki Safety Support предлага система за подпомагане на спирането, базирана на два сензора, наблюдение на слепите зони, активен круиз контрол и система за предупреждение при напречен трафик отзад.

За поддържане на траекторията се грижат няколко асистента, включително система за предупреждение при напускане на лентата, функция за активно предотвратяване на напускането на лентата и асистент за поддържане на автомобила в средата ѝ. Налична е и функция за предупреждение при криволичене на пътя.

Сред останалите технологии в пакета е и автоматичното превключване между къси и дълги светлини, което подобрява видимостта през нощта, без да заслепява останалите участници в движението.

, ,

Подобни публикации