Все повече купувачи предпочитат Tesla пред японските марки

Азиатските Honda и Toyota са производители на масови автомобили, но въпреки това закъсват за клиенти. Причината е, че те изостават в производството на електрически возила, а все повече потребители търсят именно такива.

Според проучване, много от досегашните собственици на Honda или Toyota, се обръщат към американския производител Tesla. Цифрите са наистина внушителни – близо 30% от купувачите на Tesla досега са били собственици на някоя от японските марки. За сравнение от BMW и Mercedes отливът за сметка на Tesla е 13%. Това означава, че клиентите напускат масовите марки, за да си купят кола от премиум-сегмента.

В същото време, собствениците на Ford и Chevrolet, които искат да карат кола, движена от ток, не е нужно да сменят марката. Както Ford, така и GM вече имат сериозни конкуренти на Tesla в гамата си, а планът им е да продължат с тази тенденция и в бъдеще.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации