Toyota представи изцяло електрическа версия на своя SUV модел C-HR, която предлага пробег до 608 километра с едно зареждане.
Батерии и пробег
Когато бъде пуснат на пазара през последното тримесечие на тази година, C-HR+ ще се предлага с два варианта на батерията. Първият е със 77 кВч, мощност от 224 к.с. и пробег по цикъла WLTP от 608 км. Вторият вариант е с батерия от 57,7 кВч, мощност 165 к.с. и пробег от 455 км.
Зареждане и технологии
В стандартното оборудване е включено бордово AC зарядно устройство, а по-високите нива на оборудване използват по-бърз 22-киловатов модул, който намалява времето за презареждане наполовина.
Моделът C-HR+ предлага функция за предварително подготвяне на батерията, което спомага за съкращаване на времето за зареждане. При използване на подходяща DC бързозарядна станция, автомобилът може да се зареди от 10% до 80% за около 30 минути, дори при температури до -10°C. Това представлява подобрение от 20 минути в сравнение със зареждане без тази функция.
Платформа и шаси
Електрическият C-HR+ използва специалната архитектура на Toyota e-TNGA – същата модулна платформа, която се използва и при модела bZ4X. Тя предлага 30% увеличение на устойчивостта на усукване и с 65 мм по-нисък център на тежестта в сравнение със стандартния C-HR, като пътният просвет от 185 мм е запазен.
Оборудване и системи за безопасност
Нивата на оборудване и цените все още не са обявени, но стандартното оборудване за цялата гама включва отопляеми предни седалки и волан, 14-инчов дисплей на инфоразвлекателната система и безжична свързаност с Apple CarPlay и Android Auto.
C-HR+ разполага стандартно с пакета Toyota Safety Sense и усъвършенствани системи за асистенция на водача. Те включват система за следене на мъртвата точка, адаптивни дълги светлини и спирачен асистент при паркиране.
По-високите нива на оборудване добавят асистент за смяна на лентата, система за предупреждение при напречен трафик отпред, асистент за паркиране и огледало с панорамен изглед.
Последвайте ни в Google News