За първи път средната цена на нов автомобил преминава психологическа граница, като в днешно време дори базовите модели изглеждат като премиум покупка, когато човек погледне банковото си извлечение. Основните причини за тази ситуация се крият в комбинация от няколко фактора: по-ниско производство, по-високи такси и фактът, че компаниите вече не се стремят да произвеждат достъпни леки коли, SUV автомобили и пикапи.
За щастие, някои от най-популярните модели все още могат да бъдат закупени на цена доста под 50 000 щ.д. Например, четвъртото поколение на Toyota Tacoma (N400) остава любимият средноразмерен пикап в Америка. През първите девет месеца на годината той напълно доминира над конкурентите си с общи продажби от над 204 000 броя, което представлява впечатляващо увеличение от над 61% за периода от януари до септември.
За сравнение, Chevrolet Colorado заема второ място в сегмента със 77 390 продадени бройки до момента през 2025 г. Toyota Tacoma се позиционира доста под новия праг от 50 000 щ.д. за средна цена на сделка – модел 2025 г. с кабина XtraCab и товарна част с дължина 1,8 метра стартира от 31 590 щ.д. Дори по-добре оборудваната версия SR5 с двойна кабина (Double Cab) започва от 37 290 щ.д. и макар да е достъпна, тя съвсем не е задължително да изглежда евтино.
Проектът на MJ Motorsports
Като доказателство за това служи проектът на базираната във Ваипаху, Хаваи, компания MJ Motorsports. С помощта на само няколко персонализирани аксесоара и части, те са създали автомобил, който изглежда наистина впечатляващо. Разбира се, изборът на цветове също е важна част от успеха: металикът Blue Crush е комбиниран с комплект черни джанти Method Racing Wheels 305s. Те са с размер 17 на 8,5 инча и имат офсет от +25.
Монтажът им е съобразен с масивните гуми 295/70/R17 Mickey Thompson Baja Boss ATs. Няма опасност от триене в калниците, тъй като пикапът е повдигнат с 3 инча (около 7,6 см) чрез комплект Eibach Stage 2. Автомобилът разполага и с черни странични стъпенки, покривало за товарния отсек и сензорно огледало за обратно виждане Wolfbox G900 Pro, което завършва пакета от модификации.
Скъпите алтернативи
Разбира се, за тези с по-голям бюджет, които искат да разгърнат пълния потенциал на модела, версиите Limited и Limited i-Force Max, както и Trailhunter и TRD Pro, са доста над прага от 50 000 щ.д. Ориентираният към приключения Trailhunter стартира от 63 135 щ.д., а доминиращият TRD Pro започва от 64 135 щ.д. Всички тези цени не включват таксата за доставка, обработка и подготовка в размер на 1595 щ.д.
Последвайте ни в Google News