Той е тежък, със сложна конструкция и на пръв поглед звучи като лоша идея. Въпреки това дизеловият plug-in хибрид Mercedes GLE 350 de всъщност е страхотен автомобил.
Ако си купите plug-in хибрид и никога не го зареждате, поздравления: току-що сте открили най-сложния начин в света да пилеете гориво. Наистина няма смисъл да купувате такъв автомобил, ако нямате намерение да го включвате в контакта, а този проблем е по-сериозен, отколкото може би си мислите.
В такъв случай няма как да се доближите до обявените от производителя данни за икономичност. Автомобилът дори може да харчи повече гориво от същия модел със същия двигател, но без хибридна система. Това просто не е добра идея. Освен ако не говорим за Mercedes-Benz GLE 350 de, който тествах наскоро.
Този дизелово-електрически хибрид на теория не би трябвало да е добър, но всъщност се оказа изненадващо успешен по няколко причини, включително способността му да бъде икономичен, вместо да „гълта“ гориво.
Plug-in хибрид за тези, които ги мързи да зареждат
Докато управлявате GLE 350 de, усещането е сякаш сте открили таен код в системата. Самото му съществуване е малко вероятно, а ако разгледате компонентите му поотделно, изглежда, че комбинацията няма да работи. Mercedes обаче някак са успели не само да я накарат да работи, но и да се справя отлично, оправдавайки напълно създаването си.
Разбира се, цялото това неочаквано съвършенство си има цена. Тя започва от малко под 90 000 евро, а тестовият автомобил, с добавени само няколко опции, струваше над 100 000 евро. Това е сериозна сума, но срещу нея получавате изключителен plug-in хибрид с огромно пространство, стил и комфорт. Има и още един плюс: на пазара просто няма нищо подобно.
Последвайте ни в Google News