Професионалният ММА боец и бивш шампион на UFC в средна категория Робърт Уитакър стана най-новият посланик на марката за електрически автомобили Zeekr в Австралия.

В момента Zeekr предлага два модела в Австралия – Zeekr X и Zeekr 009, като скоро се очаква и трети модел, Zeekr 7X. С над 510 000 продадени автомобила в световен мащаб, компанията е фокусирана върху разширяването на присъствието си на австралийския пазар за електрическа мобилност.

Детайли за партньорството

Уитакър, известен със своята прецизност и сила на арената, се присъединява към Zeekr, като подчертава съвместимостта на модела Zeekr 009 с начина му на живот като баща на пет деца и професионален спортист.

Уитакър заяви, че това, което го е привлякло към марката Zeekr и нейния миниван 009, не е само производителността, а начинът, по който автомобилът се вписва в живота му. Той обясни, че с пет деца и натоварен график се нуждае от превозно средство, което е на върха по отношение на дизайн, технология и динамика, и което е важно – доставя удоволствие от шофирането. По негови думи, Zeekr отговаря на всички тези изисквания.

Zeekr 009 предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди и автономен пробег до 686 км (по стандарт WLTP). Интериорът разполага с отопляеми, вентилирани и масажиращи седалки, 10,25-инчов сензорен екран и аудиосистема с мощност 3000 вата, целящи да осигурят комфортна среда за всички пътници.

Относно комфорта на автомобила, Уитакър коментира, че за него и съпругата му той е „като подвижен спа център на колела“, а за децата е „истинско кино“.

Комфорт и семейство

Бившият шампион обяснява избора си на автомобил с необходимостта да отговори на изискванията на семейството и натоварения си тренировъчен график, включително нуждата от релаксация след интензивни сесии.

Според Уитакър, след тежка тренировка той просто иска да се отпусне, а 009 прави това лесно. Той описва седалките, тихия интериор и технологиите като „пренасяне в друг свят“. Боецът добави, че автомобилът му помага да се възстанови, независимо дали се прибира у дома, или отива към следващото предизвикателство. „С места за до шестима души и купе, създадено за пълен комфорт, 009 е подвижно убежище, което аз и семейството ми обожаваме“, завърши той.

Моделът 009 на Zeekr е предназначен за тези, които търсят по-високи стандарти в мобилността, като разполага с двойномоторно задвижване, осигуряващо значителен въртящ момент. Тихият интериор на автомобила е проектиран да допълва усещането за фокусирано и спокойно шофиране.

Позицията на компанията

Уйлям Джоу, генерален мениджър на Zeekr Australia, обясни мотивите зад избора на Уитакър за посланик на марката, като свърза ценностите на боеца с подхода на компанията към електрическите автомобили.

Според Джоу, „Робърт въплъщава баланса между сила и самообладание, който определя марката Zeekr. Той е спортист от световна класа, отдаден семеен мъж и човек, който цени качеството във всеки аспект от живота си. Точно за такива хора е създаден 009“.

Джоу добави, че в Zeekr не просто създават електрически автомобили, а „преживявания, които подобряват ежедневието“. Той изрази вълнението си от възможността австралийците да открият „какво е възможно, когато луксът срещне електрическата мобилност“.

Пазарно присъствие и моделна гама

Zeekr навлезе на австралийския пазар през август 2024 г. и в момента оперира чрез 11 дилърства в цялата страна. Zeekr X и 009 са моделите, които се предлагат за закупуване, докато Zeekr 7X ще бъде представен по-късно тази година, като ще включва това, което компанията описва като първата в света „златна батерия“.

В световен мащаб Zeekr управлява центрове за изследвания и развитие на места като Нинбо, Ханджоу, Гьотеборг и Шанхай. От компанията заявяват, че екипите им си сътрудничат в международен план по автомобилната архитектура, задвижващите системи и усъвършенстваните системи за подпомагане на водача. Глобалният дизайнерски екип на Zeekr работи в Гьотеборг и Шанхай, като се фокусира върху всички аспекти на автомобилния дизайн и интерфейса човек-машина.

От октомври 2021 г. насам Zeekr е доставила над 510 000 автомобила в цял свят и е обявила планове за по-нататъшно разширяване на международните пазари с фокус върху задоволяване на нарастващото търсене на електрически превозни средства през следващите пет години.

, ,

Подобни публикации