Американското подразделение на Toyota разчита на няколко ключови модела на пазара в САЩ – компактния кросоувър RAV4, най-продавания лек автомобил Camry и популярната серия Corolla. Към тях се присъединява и средноразмерният пикап Tacoma, който тази година напълно доминира над конкуренцията си.
Новото поколение на Tacoma споделя своята платформа с рама, отделена от купето (TNGA-K), с редица други модели. Сред тях са Toyota Land Cruiser, Lexus LX, Lexus GX, както и пълноразмерните Tundra и Sequoia. За разлика от изключително популярните Tacoma и 4Runner обаче, Tundra и Sequoia не се радват на същия пазарен успех.
За първите девет месеца на годината японският производител е продал близо 111 000 пикапа Tundra – число, което бледнее в сравнение с почти 621 000 продажби на Ford F-Series. Пълноразмерният триредов SUV Sequoia достига едва 16 450 доставки, което го превръща в истинска рядкост по американските пътища.
Базираната във Финикс, Аризона, компания Westcott Designs често работи по SUV модели и пикапи на Toyota. След скорошния им проект с Lexus LX, подготвен за сериозен офроуд, тук виждаме модифициран Toyota Sequoia, който спокойно може да му съперничи. Автомобилът е не само в атрактивен цвят Supersonic Red, но е и във флагманското, луксозно ориентирано ниво на оборудване Capstone.
Въпреки луксозния си характер, този Toyota Sequoia е напълно готов да се изцапа по време на семейни приключения. Това е възможно благодарение на оборудването от Westcott Designs, което включва характерен за компанията комплект за повдигане на окачването. Всъдеходът е оборудван с 18-цолови ковани джанти RRW (Relations Race Wheels) RS7-H, широки 9 инча, които са „обути“ с масивни 35-инчови гуми за всякакъв терен BFG KO3.
Резултатът е една любопитна комбинация – рядък пълноразмерен SUV, който съчетава елегантен външен вид с двуцветна боя, черен покрив и множество хромирани детайли, но същевременно разполага с полирани офроуд джанти и сериозни 35-инчови гуми.
Последвайте ни в Google News