Ако има нещо, което харесваме в съвременната автомобилна култура, това е фактът, че конструкторите от това поколение са непредубедени да угодят на пуристите в автомобилния свят.Отминаха дните, когато намирането на съответстваща на номерата кола беше основен приоритет — с лудия свят на смяната на двигатели тук, за да остане. В челните редици на това движение са тунери като Акира Накай от Rauh-Welt Begriff , Hennessey Performance и Liberty Walk. След като вдъхновихме ново поколение строители, можем да благодарим на тунери като тези по-горе, че дадоха вдъхновение на последното поколение тунери на YouTube като TJ Hunt.

Издигнал се до интернет слава преди няколко години благодарение на сборките си RX-7 и BRZ, TJ остава един от най-добрите тунери в социалните медии — и има многобройни компилации в подкрепа на тези твърдения.За щастие, автомобилният фотограф Лари Чен, който в момента документира съвременната автомобилна култура за You Tube канал на Hagerty.Той получи шанса да седне с Хънк и да обсъдят една от най-уникалните конструкции в света – Ford Mustang GT350 Fastback, заменен с RB26 ; вдъхновен от никой друг, а от Sung Kang и игралния филм The Fast And The Furious: Tokyo Drift.

Двигателите от серията RB са отговорни за захранването на различни автомобили, включително Nissan Skyline.След като придоби Mustang само за $37 000 (относително казано в сравнение с настоящите стойности), Хънт почувства нуждата отново да се развихри с тази последна конструкция.Като се отказа от типичната размяна на Coyote, Хънт се почувства вдъхновен от актьора от Бързи и яростни Сунг Канг, след като обсъди местонахождението на Tokyo Drift Mustang.Осъзнавайки, че вероятно вече не съществува, Хънт се зае да построи първия по рода си реален пример на Mustang, заменен с RB. След като намери подходящ RB26 от приятел, Хънт ще прекара следващата година в изработването на двигателя и двигателния отсек, за да побере масивния редови шестцилиндров двигател.

Веднъж модифицирани части като стойките на двигателя, всмукателния колектор, сервоусилвателя на волана и трансмисията, конструкцията започна да придобива форма – и в крайна сметка щеше да се превърне в 9-секундната кола, каквато е днес.

Но както при всички конструкции на Хънт, те не са завършени, докато не успеят да понесат подобаващ побой на пътя – което е точно това, в което той и Лари влизат по-късно в епизода.

Успявайки да запази по-голямата част от интериора, минус дигиталния клъстер, освен крещящия шум от редови шестцилиндров двигател, дори и най-големият ентусиаст на Mustang би имал трудности да намери други екстремни промени в целостта на автомобила.

Освен това наличието на оригинален подпис на Carroll Shelby върху жабката също не пречи.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации