Защо Honda мълчи за ускорението на новия Prelude?

Завръщането на Honda Prelude е отлична новина за автомобилните ентусиасти, тъй като предлага спортна алтернатива на хечбека и седана Civic. Компактното купе с дизайн тип „лифтбек“ всъщност е индиректен заместник както на спрените от производство Civic Coupe, така и на Accord Coupe.

Погледнато от тази перспектива, Prelude не създава нереалистични очаквания по отношение на динамиката си, тъй като нито Civic Coupe, нито Accord Coupe са били спортни автомобили. Името Prelude обаче има специално значение за феновете, тъй като в продължение на повече от две десетилетия и пет поколения спортното купе е вълнувало почитателите на марката.

Когато един модел на Honda получи това име, хората автоматично очакват той да бъде бърз и забавен за шофиране. Но дали това важи за хибридното шесто поколение на Honda Prelude?

Ако ускорението от 0 до 100 км/ч е основният ви критерий, може да останете разочаровани. Въпреки че Honda не предоставя официални данни за модел 2026 г., японски собственици, които вече са получили своите автомобили, са измерили динамиката и, казано направо, резултатите не са добри.

В един от тестовете, проведени от собственик, Honda Prelude ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,08 секунди, което е далеч от територията дори на по-достъпните „хотхечове“ (мощни спортни хечбеци). Интересното е, че времето е постигнато в режим Comfort, докато в режим Sport автомобилът е бил по-бавен с време от 9,2 секунди. Изглежда, че спортният режим на Prelude, който добавя симулирана смяна на предавки и по-силен звук, не влияе на реалната динамика, а само на усещането за такава.

Защо хибридният Civic е с 3 секунди по-бърз от Prelude?

Последвайте ни в Google News
Предишна/Следваща
Подобни публикации