След края на прес дните на салона във Франкфурт, една от най-интересните теми, която занимава автомобилните компании не са новите модели – техните и на конкуренцията, а това какво ще се случи с изложението. Защото форматът на провеждане на големите автомобилни салони ще трябва да се промени, при това съвсем скоро. В Щатите салонът в Детройт понесе поредица сериозни удари от CES в Лас Вегас и това ще доведе до сериозни промени, включително и по отношение на датите на провеждането му.

Сега предстои да видим какво ще се случи в Европа. Германският вестник Handelsblatt оповести, че най-важните участници на салона във Франкфурт са недоволни от настоящия формат на изложението, което се видя от списъка отсъстващи, както и от свиването на представянето на някои от традиционно големите участници – като BMW.

А списъкът с отсъстващите е показателен: Toyota, Peugeot, Citroen, Nissan, Kia, Volvo, Ferrari и всички марки на FCA. Големите компании вече обсъждат как може да се промени изложението във Франкфурт и първата обща тема е, че акцентът трябва да е върху мобилността, а не толкова върху новите модели. Освен това се появи и идея, че салонът може да бъде организиран в различни германски градове, за да привлича повече публика.

„Значението на автомобилните салони се промени. В бъдеще фокусът ще е все по-малко върху автомобилите и все повече върху технологиите”, обясни финансовият директор на BMW Николас Петер, цитиран от Handelsblatt.

Според непотвърдена информация, бюджетът на BMW за салона във Франкфурт тази година е бил намален с две трети, а в Daimler използваха с 30% по-малко площи за Mercedes и Smart. Според официалните данни тази година изложителите във Франкфурт са с 20% по-малко, като площта на салона е била намалена с 16% до 168 000 квадратни метра.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации