На пръв поглед новият Golf 8 е еволюция на предишното поколение на най-популярния модел на Volkswagen, но истината е, че автомобилът носи и много революционни идеи, скрити зад сякаш познатия дизайн.

Golf 8 ще е при дилърите на марката преди края на тази година, поне в Европа и ще е първият от двата много важни модела на VW, които стъпват на пазара. Другият е електрическият ID.3.

С оглед на количеството шпионски фотографии на новия модел, появили се в интернет в последните месеци, едва ли има някой, който да е останал изненадан от дизайна на екстериора на автомобила. Но големите новини се крият в интериора, където германците демонстрират радикални идеи. Класическото арматурно табло вече принадлежи на историята, на мястото му идва дигитален дисплей, част от който дори в базовата версия са големи TFT екрани. Дигиталният свят на борда на Golf 8 се допълва от предлагания като опция кокпит Innovision с повече дигитални функции, а водачът може да разчита и на хед-ъп дисплей.

При системите за задвижване е истинско богатство – Golf 8 се предлага с дизел, бензин, като мек хибрид и във версия на метан. Бензиновите версии стартират с 1-литров 3-цилиндров двигател с мощност 90 и 110 конски сили, има и 1,5-литров 4-цилиндров TSI мотор с 130 и 150 к.с, при който има деактивация на цилиндри и 48-волтова хибридна система. При дизелите изчезва популярният 1.6 TDI, но на мястото му идва 2-литров TDI, определян като „изключително чист” с мощност 115 и 150 конски сили. По-нататък ще се появи и GTD с 200 конски сили, естествено GTI с 240 конски сили и Golf R с около 330 коня.

Отделно от това VW ще предлага и две plug-in хибридни версии с мощност 204 и 245 конски сили, а версията на метан получава означението TGI.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации