От вчера Лука де Мео не е шеф на SEAT, като от Volkswagen потвърдиха, че раздялата е по негова молба и по взаимно съгласие. Слуховете веднага пратиха Де Мео в Renault, където търсенето на нов главен изпълнителен директор върви с пълна сила.

В същото време агенция Reuters цитира анонимен източник, който твърди, че в споразумението за раздялата на Де Мео с VW Group има клауза, която не му позволява да заема сходна позиция в друга компания, която е конкурент на досегашния му работодател. И точно тази клауза е спънката в преговорите на Де Мео с Renault, но очакванията са, че тя ще бъде преодоляна. Все още обаче не се знае колко дълъг трябва да е този период, в който Де Мео няма да може да ръководи друг автомобилен производител. А това ще е важно и за VW Group, и за Renault с оглед на познанията на Лука за развитието и стратегията на испанската марка и германския гигант.

А за да стане историята още по-заплетена, друг източник на Reuters твърди, че Де Мео е напуснал SEAT, но остава част от VW. Германският концерн притежава Lamborghini, Bugatti, Bentley, Skoda, VW, Audi, Porsche, Ducati, освен SEAT.

Битката по върховете Renault-Nissan продължава, като началото й беше дадено с ареста на бившия вече шеф на гиганта Карлос Гон, който преди повече от година беше арестуван в Токио, а в края на 2019 избяга в Бейрут.

В момента начело на Renault е временен шеф – Клотилд Делбо, която наследи Тиери Болоре, който беше отстранен в средата на октомври.

„Лука де Мео е във финалния списък за шефове на Renault, но там е и Клотилд Делбо”, заяви източник от френската компанията.

Де Мео пое SEAT през 2015 година и успя да съживи испанската марка, която регистрира успешно навлизане и в SUV сегмента.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации