Силни пазарни резултати за General Motors
General Motors уверено доминира автомобилния пазар в САЩ с 2,2 милиона продадени автомобила през първите три тримесечия на годината, което представлява ръст от 10% спрямо същия период на предходната година. Основните марки на концерна също се възползват от този силен растеж на местния пазар.
Специализираната марка GMC е продала близо 165 000 автомобила през третото тримесечие и почти 481 000 броя за първите девет месеца на 2025 г. Моделните линии GMC Yukon и Sierra продължават да бъдат сред най-продаваните, като подчертават растежа в сегмента на големите SUV автомобили и пикапи.
Персонализация с характер
Въпреки популярността си, тези автомобили рядко се отличават с твърде екстравагантни модификации. Това обаче се променя, когато попаднат в ръцете на специалистите от Vossen. Пример за това е един наскоро представен черно-бял GMC Yukon Denali Ultimate модел 2025 г., който се отличаваше с комплект за повдигане на окачването с 6,4 см, покрив в черен цвят, електрически странични прагове и впечатляваща комбинация от 24-инчови джанти Vossen и 35-инчови гуми Nitto Recon Grappler A/T.
Сега базираната в Маями компания Vossen представя друг проект, базиран на GMC Yukon. Този път става дума за версията AT4, която идва фабрично с окачване, повдигнато с 5 см, предпазни кори под купето и гуми за всякакъв терен. За собственика това не е било достатъчно, за да подчертае агресивното излъчване на големия SUV. Затова той е заложил на изцяло черна визия и е заменил стандартните джанти и гуми с модела Vossen HFX-2, „обут“ с 35-инчови гуми Toyo Open Country R/T.
Новите джанти са с покритие в черен гланц и се отличават с внушителна вдлъбнатост. Цената им започва от 699 долара за брой, като при този проект вероятно е използван максималният възможен диаметър от 22 инча. Предвид тъмното и заплашително излъчване на автомобила, подсилено от затъмнените LED светлини и черните емблеми, мнозина биха го причислили към стила „murdered-out“, характерен с пълната липса на хром или други цветове.
Това обаче не е съвсем така, тъй като има един-единствен цветен акцент по екстериора – емблемата на Vossen и външният пръстен на капачките на джантите са в лилав цвят. Макар и дребен, този детайл добавя интересен и неочакван завършек на проекта.
Последвайте ни в Google News