Развитието на моделната гама на италианския гигант FIAT ще е интересна тема в близко бъдеще, а главният изпълнителен директор на компанията Оливие Франсоа дори има съмнения за това дали марката ще предлага спортни модели. Което не звучи добре за 124 Spider, чийто продажби във Великобритания бяха спрени, а в Щатите моделът постигна малко над 1500 продажби за първата половина на годината.
Но сега марката отбелязва 120 години от основаването си, както и 70 години от старта на подмарката Abarth – станала символ на спортните модели и състезателните коли на FIAT. За да отбележи този юбилей, FIAT предлага специален визуален пакет „Scorpion Sting” за 124 Spider Abarth, като клиентът получава това, което вижда – стилизиран червен скорпион – символът на Abarth.
Скорпионът е основният елемент на емблемата на Abarth и също така зодиакалният знак на основателя на компанията Карл Абарт.