Електрическият Porsche 718 Cayman разкрива повече детайли преди премиерата си

След множество неофициални компютърни графики, бъдещият електрически Porsche 718 Cayman отново е в центъра на вниманието. Този път моделът е заснет като прототип с по-малко камуфлаж върху новата си каросерия, което позволява да го видим по-добре от всякога.

По-ясен поглед към дизайна

Това може би са най-разкриващите шпионски снимки на бъдещия спортен електромобил досега. На тях се виждат големи въздухозаборници в предната броня, мускулест преден капак, типичните за Porsche фарове, широки калници и това, което изглежда като малки вентилационни отвори зад вратите. Тестовият автомобил разполага и с въздушна спирачка, както и с множество стикери върху задната броня, която изглежда не е във финалния си производствен вид.

Възможно е обаче последното да е просто ефект от камуфлажа. Тънките задни светлини може да са свързани в средата със светеща ивица, въпреки че според някои анализатори това може да е просто осветена емблема на Porsche.

Прототипът е изцяло в черно, включително джантите и спирачните апарати с надпис Porsche. Блестящите лайстни около прозорците са поставени, за да прикрият дизайна на малките задни странични стъкла. Освен черните стикери, по този 718 Cayman Electric има и фалшиви пластмасови панели, които се очаква да бъдат премахнати с наближаването на премиерата, предвидена за 2026 г.

Неочакван обрат при задвижването

Първоначално Porsche разработваше следващото поколение 718 Cayman и 718 Boxster като изцяло електрически модели. Спадът в продажбите на електромобили обаче е накарал компанията да разшири гамата от задвижващи системи с поне един двигател с вътрешно горене. Според слуховете, топ версиите на двата модела ще получат хибридната система от 911 GTS, която комбинира 3.6-литров туин-турбо шестцилиндров боксерен двигател с електромотор.

Това означава, че бъдещите Porsche 718 Cayman GT4 RS и Porsche 718 Boxster Spyder RS може да дебютират с този хибриден агрегат. Той предлага комбинирана мощност от 532 к.с. и 610 Нм въртящ момент. Това би било сериозно увеличение спрямо настоящите модели, които разполагат с 493 к.с. и 449 Нм въртящ момент и ускоряват от 0 до 100 км/ч за около 3.2 секунди. Максималната скорост на купето е 307 км/ч, а на кабриолета – с 8 км/ч по-ниска.

Както вече беше споменато, изцяло новият Porsche 718 Cayman и неговият открит вариант, 718 Boxster, се очакват през 2026 г., като в Северна Америка вероятно ще бъдат модел 2027 г.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации