Новият MG S6 EV беше разкрит случайно при тест на Euro NCAP

Първите изображения на новия електрически SUV на MG се появиха онлайн, но източникът им не е автомобилният производител, а независимата организация Euro NCAP. По този начин тестовете за безопасност неволно предоставиха първи поглед към предстоящия модел, който показва дързък дизайн и отлични резултати за сигурност.

MG все още не е публикувала официални снимки на автомобила, но включването му в последната серия от изпитания на Euro NCAP дава ясна представа за неговия дизайн, въпреки че повечето кадри го показват в сериозно увреден вид след ударите.

Предницата на S6 EV силно наподобява тази на по-малкия S5, като включва същата тясна, разделена решетка, разположена в най-долната част на бронята. Автомобилът е показан с LED дневни светлини и отделни основни фарове, интегрирани в триъгълни елементи.

Задната част също има елегантен дизайн, макар че формата на стоповете и светлинната лента напомнят за Mercedes-Benz EQA, но с по-сложен светлинен подпис. Други интересни детайли са черната броня и отчетливият дифузьор.

Какво знаем за интериора?

Макар да липсват официални снимки на интериора, тестовете на Euro NCAP разкриват няколко детайла. Между кадрите с отварящи се въздушни възглавници се забелязват волан с леко квадратна форма, голям централен екран на инфоразвлекателната система и head-up дисплей, разположен над приборното табло.

Пълното представяне на модела се състоя в края на ноември, както беше потвърдено по-рано от представители на MG.

Безопасност и технически данни

По отношение на безопасността MG S6 EV получи максималните пет звезди от Euro NCAP. Моделът постигна 92% за защита на възрастни пътници, 85% за защита на деца, 84% за уязвими участници в движението и 78% за своите асистиращи системи.

Докладът на организацията не навлиза в подробности за задвижването, но потвърждава, че са планирани версии както с един, така и с два задвижващи моста. Вероятно базовият S6 ще споделя задвижването със задно предаване на модела S5, което разполага с един електромотор с мощност 228 к.с. и 350 Нм въртящ момент. Очаква се версията със задвижване на четирите колела да добави втори електромотор отпред, създавайки конфигурация с по-балансирана мощност и по-широка пазарна привлекателност.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации