Нов RTR пакет превръща Ford Mustang EcoBoost модел 2026 г. в дрифт машина

След като създадоха най-мощния Ford Mustang в историята, от RTR предлагат нов пакет, който превръща дори стандартния Mustang модел 2026 г. с двигател EcoBoost в истинска дрифт машина. Решението да се разработи такъв пакет именно за базовия модел подчертава ангажимента на Ford и RTR да запазят достъпните спортни автомобили забавни за управление.

Достъпна мощ и спортен характер

Ford и тунинг компанията RTR, които са дългогодишни партньори, са създали този автомобил с ясна цел. Главният програмен инженер на Mustang, Лоори Трансоу, заяви, че те просто са се опитали да произведат „най-вълнуващия и забавен за управление Mustang с турбокомпресор досега“.

Визуално пакетът напомня за RTR Spec 5, като включва капаци на огледалата в цвят Tarnished Dark Anodized и нови джанти. Предлага се и опционален пакет Hyper Lime Appearance, който добавя съответстващи спирачни апарати и нови графики по екстериора.

Под капака се намира най-малкият наличен двигател за Mustang – 2,3-литровият четирицилиндров EcoBoost с турбокомпресор. Той генерира мощност от 315 к.с. и 475 Нм въртящ момент, но вече разполага и с „анти-лаг“ система, която прави разгръщането на мощността много по-плавно и линейно.

Автомобилът е допълнително подобрен с нови предни и задни стабилизиращи щанги, както и с подрама, заимствана от Mustang Dark Horse. Базовият Mustang EcoBoost стартира от 34 315 долара, а пакетът добавя още 2 195 долара към крайната цена.

Семейството на Ford Mustang се разраства

След електрическия Mustang Mach-E, марката иска да разшири допълнително семейството на Mustang. Според слуховете компанията работи по модел с четири врати, който може да носи името „Mach 4“, но същевременно остава решена да предлага на клиентите си и класически мощни американски автомобили.

Неотдавна Ford представи GTD – най-мощния и скъп Mustang в историята. Технически погледнато, споменатият по-рано Spec 5 е дори по-мощен от GTD, но той е продукт на RTR, а не директно на Ford.

Всичко това означава, че клиентите вече могат да избират между екстремни версии на Mustang с над 800 к.с., които струват цяло състояние, и достъпни варианти за малко над 30 000 долара, които все още предлагат огромна доза удоволствие от шофирането.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации