Oт 24 ноември, първите бройки от седмото поколение на M5 ще бъдат налични в дилърствата на BMW. Автомобил, който съчетава елегантността на класическия дизайн, която мюнхенската марка винаги е притежавала, със силата на истински състезателен автомобил, както се вижда от неговите 727 конски сили. И нещо повече, сега той включва plug-in хибридна система. Това ще бъде страхотната новост, която BMW ни е подготвила тази година.

Това е първият M5 оборудван с хибридна система, съчетаваща 4,4-литров V8 двигател с вътрешно горене, с 585 конски сили, с електрически мотор, което увеличава общата мощност до 727 конски сили. Тази комбинация означава, че автомобилът ще ускорява от нула до 100, само за три секунди и половина. Ще достига скорост от 200 км/ч за по-малко от единадесет секунди и максимална скорост от 250 км/ч, която може да бъде увеличена до 305 км/ч с опционалния “M Driver’s Package”. И всичко това с намален разход на гориво.

Двигателят е допълнен от осемстепенна скоростна кутия M Steptronic с три режима на превключване, които могат да се управляват чрез скоростния лост или лостчетата на волана. В зависимост от предпочитанията, водачът може да избира между задвижване на четирите колела, M версия със задвижване на всички колела или само задвижване на задните колела. Шасито и кормилното управление също са преработени, за да улеснят спортното шофиране, с електронно контролирани амортисьори и интегрирано активно кормилно управление като стандарт. Водачът може да избира между режимите „Road“, „Sport“ и „Track“ в зависимост от нуждите на момента.

От естетическа гледна точка, новото BMW M5 има специфични „M” дизайнерски характеристики, които могат да се видят в предния край, с изпъкналите арки на калниците и специфичен за модела дизайн на C-колона, които го отличават от не-M 5 серията. Това се вижда и отзад със спортния ауспух с двойни накрайници. Новото M5 има значително по-дълго междуосие и по-широки следи от своя предшественик и се предлага с въглеродни влакна като опция.

И  разбира се, M5 е подготвен и за неспортна ежедневна употреба, когато имаме нужда от него. Оборудван е с всички обичайни системи за подпомагане на шофирането, като автоматизирано паркиране, предупреждение за челен сблъсък, предупреждение за напускане на лентата, асистент за избягване, скорост информация за ограничения, асистент за ръчно ограничаване на скоростта, камера за задно виждане, активен круиз контрол, както и възможност за управление на маневрите за паркиране, чрез мобилен телефон. Разполага с всички най-модерни информационно-развлекателни системи, звукова система Bowers & Wilkins, безжично зареждане, камера в кабината и отопляем волан.

Съвсем скоро ще разберем и цената, на която ще се предлага на пазара.

 

 

Източник :La Razon

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации