Неочаквани проблеми за собствениците на Pixel 10
Представянето на Google Pixel 10 беше посрещнато с голям ентусиазъм от потребителите на Google, особено от тези, които вече притежаваха предишен модел Pixel и планираха да го обновят. Освен всички други характеристики, които превръщат Pixel 10 във водещ модел, потребителите очакваха безупречна работа с Android Auto.
Вместо това обаче много купувачи на Pixel 10 се сблъскаха с проблеми, които не биха се очаквали от телефон от такъв клас, като прегряване и сериозно изтощаване на батерията при използване на приложението.
Един от най-разпространените проблеми беше невъзможността да се премине отвъд началния екран за зареждане на Android Auto. Дискусия във форумите на Google потвърждава колко често срещан е този дефект, като потребители твърдят, че въпреки че автомобилите им разпознават телефона коректно и се опитват да стартират Android Auto, приложението не успява да зареди.
Официалното решение от Google
След като разследва проблема, Google наскоро обяви добри новини. Грешката е отстранена и потребителите, които се сблъскват със „сив екран в автомобила при свързване на телефон Pixel 10 с Android Auto“, трябва да актуализират своите устройства.
От компанията съобщават, че в Google Play Store е налична нова актуализация на Android Auto и потребителите трябва да я инсталират възможно най-скоро, за да възстановят нормалната работа на системата. За да се реши проблемът, е необходима поне версия 15.0 на Android Auto. Потребителите, които вече са инсталирали по-нова версия, като например наскоро пуснатата бета версия 15.2, също не би трябвало да имат проблеми.
Непълен успех и смесени резултати
За съжаление, въпреки че пускането на корекция е добра новина, не всички успяват да решат проблема чрез актуализация до Android Auto 15.0 или по-нова версия. Някои от потребителите, коментирали в дискусионната тема на Google, споделят, че грешката продължава да съществува и след инсталирането на най-новата версия. „Аз съм с версия 15.0 и нищо не се промени“, обяснява един от тях, докато продължава да се бори с проблема, който му пречи да използва Android Auto в колата си.
Към момента не е предложено друго решение, а от Google не са коментирали нищо повече след обявяването на актуализацията. Очаква се повече потребители да споделят своите отзиви след инсталирането на най-новата версия на Android Auto, за да се установи дали тя действително възстановява работата на приложението при Pixel 10.
Android Auto troubleshooting, car infotainment system problems, Google Pixel smartphone issues