Предлага се в две версии, Turbo и задвижване на 4-те колела, с мощност до 639 конски сили и ускорение от 3,3 секунди.

Porsche, марката за спортни автомобили par excellence, е убедена, че мобилността на бъдещето зависи от електрификацията. И тази идея се потвърждава от тоталната електрификация на един от най-емблематичните му модели. Macan, ще има двигател с нулеви емисии, задвижван или от мотор в задната ос, или от два двигателя, по един на всяка ос, във версията със задвижване на четирите колела.

Появата на електрически двигатели отваря нов пазар за марката, по отношение на спечелването на нови клиенти, които са ангажирани с чистата мобилност. А капацитетът му за теглене от два тона е допълнително предимство.

Porsche включва електрически двигатели само в своя Macan. Моделът все още поддържа трите характеристики, за всяко Porsche, спортен, изключителен и рентабилен. Преди всичко марката иска да се отличава от останалите електрически автомобили на пазара, като същевременно запазва своята индивидуалност.

Каросерията на Macan е като на просторен SUV, който се идентифицира с марката от пръв поглед, както с предния плосък капак, така и с изразените си калници. И чрез своите четири точки на светлина, както с горните фарове, така и с опционалната LED оптика в долна позиция. Осветлението подчертава задната част с хоризонтална лента, която свързва двата края. Отстрани намираме стандартните лайсни в черно. Могат да бъдат избрани в зависимост от желанията на клиентите и в същия цвят като останалата част от колата. Двете налични версии, Macan 4 и Turbo, се отличават и с различна броня, която им придава усещане за по-голяма ширина и спортен дух.

Аеродинамиката е особено важна, за да се намали консумацията на електрическата кола и в този аспект тази версия на Macan подобрява коефициента на предишния модел, с детайли като колелата, които се отварят и затварят в зависимост от нуждите от охлаждане на спирачките, което благоприятства по-малкото съпротивление на вятъра.

Размерите му са 4,78 метра дължина, 1,93 ширина и 1,62 височина, а междуосието му е 2,89 метра, което е подобно на това на Cayenne. Това му позволява да постигне доста голямо вътрешно пространство за пътниците и голям багажник, с налични 540 литра, които могат да бъдат увеличени до 1348 литра, когато сгънем облегалките на задните седалки. Към това трябва да добавим преден багажник от 84 литра, идеален за съхранение, например на кабели за зареждане.

Интериорът също поддържа духа на Porsche с външен вид, който постоянно ни напомня за неговия легендарен брат, 911. Мултифункционален волан, данни на системата на прозорци и три екрана, един 10,9-инчов и един 12,6-инчов отпред. С цялата обичайна информационна система и връзки Apple Car Play и Android Auto, към които е добавено приложението MyPorsche, което ни информира за функции като дистанционно използване на батерията и зареждане.

Електрическият Macan се предлага в две версии. Macan 4, с мощност от 408 конски сили, което му осигурява ускорение от 0 до 100 за 5,2 секунди и максимална скорост от 220 на час, с пробег от 613 километра. Версията Turbo увеличава мощността до 585 конски сили, въпреки, че с „launch control“ достига 639 к.с. В този случай ускорението е намалено до 3,3 секунди, максималната скорост се повишава до 260 в час, а пробегът е 591 километра.

Водачът може да избира между четири режима на шофиране: нормален, спортен, спортен плюс и офроуд. При последния режим каросерията се повдига с 40 милиметра над нормалното ниво, ако е оборудвана с въздушно окачване. Каросерията е 184 милиметра с пружинно окачване и до 225 мм с въздушно окачване. Благодарение на своята платформа „Premium Electric“ от групата на VW, презареждането е много бързо, тъй като възстановява 10 до 80% от капацитета на батерията за 21 минути на мощно зарядно устройство. А за 10 минути, включено в зарядно устройство от 135kW, постига заряд за 123 километра и за същото време достига 250 км, ако зарядното е 270Kwh. Необходими са около 9 часа, за да се зареди батерията на домашен контакт.

Купувачите на Macan могат да персонализират своята кола, за да я направят почти уникална благодарение на 14-те цвята, налични като стандарт и до 59 специални нюанса, 8 дизайна на джанти и 11 различни тапицерии.

 

Източник: LA RAZON

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации