Nissan добави четири нови електрически автомобила към своята стратегия Ambition 2030 в отговор на нарастващите продажби на електромобили в световен мащаб.
Компанията ще пусне 19 електромобила до 2030 г., като на свой ред ще увеличи общия брой планирани електрифицирани (хибридни, плъгин хибридни и електрически) модели до 27. Преди това беше планирано да бъдат пуснати в продажба 15 BEV и 23 електрифицирани превозни средства като част от инвестиция от 2 трилиона йени (£12,3 милиарда) в електрическа мобилност.
В резултат на това разширяване от Nissan очакват 55% от глобалните продажби на фирмата до 2030 г. да бъдат на електрифицирани превозни средства, което е с 5% повече от предишната прогноза от 50%.
В същото време стана ясно, че японците ще разчитат на Европа като основен пазар в бъдеще. Това заяви оперативният директор на концерна Ашвани Гупта. Той твърди, че рентабилността на Nissan в региона става по-сериозна, а съюзът с Renault осигурява достъп до пазара на малки автомобили. До този момент японската компания нямаше особено силно присъствие в него, но ето че сега нещата се променят.