Свежи шпионски снимки разкриват бъдещия градски електрически SUV на Bentley с по-изчистена каросерия, видими серийни светлини и интериор, който изглежда вдъхновен от Porsche Cayenne.
Предстоящият електрически градски SUV на Bentley отново се появи на публични тестове, но този път без тежките пластмасови панели и фалшивите фарове, които караха по-ранните прототипи да изглеждат като детска рисунка на Bentayga. Зимните изпитания вече са в ход, а последните кадри ни дават най-ясния поглед досега върху втория SUV и първия изцяло електрически модел на компанията от Крю.
Цялостната форма е позната от предишни наблюдения, но сега, когато серийните врати са разкрити и камуфлажът е заменен от стилна маскировъчна лепенка, силуетът изглежда много по-изчистен. Най-накрая можем да видим и част от истинските светлини, а не фалшивите кръгли стикери, с които Bentley се опитваше да заблуди фотографите. Дизайнът им е значително по-модерен, макар и не толкова впечатляващ, колкото при концептуалния EXP15.
Интериор с познати елементи
Голямата новина обаче е в купето. За първи път фотографите успяха да заснемат интериора в детайли и няма как да се скрие основното вдъхновение за оформлението му. Централно място заема извит OLED дисплей, подобен на този в Porsche Cayenne, което е напълно логично, тъй като и двата модела използват една и съща платформа Premium Platform Electric (PPE).
Хардуерът е изцяло от арсенала на VW Group, включително многофункционалният ляв лост зад волана, който видяхме за пръв път в Audi Q3, и десен лост, служещ като скоростен лост, подобно на този във VW ID.4. Материалите обаче са безпогрешно в стила на Bentley. Дори в този ранен прототип се вижда комбинация от качествена кожа, полиран метал и луксозни цветове, включително волан, тапициран в черно, червено и хром.
Мощност като на Porsche, и дори повече
Изпълнителният директор на Bentley, Франк-Щефен Вализер, вече обеща впечатляващ капацитет на батерията и най-бързото зареждане, предлагано от компанията досега. Междувременно, в официална информация от Bentley се твърди, че градският SUV ще може да добави 160 км пробег само за седем минути зареждане.
Очаква се динамиката да бъде наравно или дори по-добра от тази на електрическия Cayenne, чиято мощност в момента варира от 402 к.с. (408 PS / 300 kW) за базовия модел до 1 039 к.с. (1 155 PS / 850 kW) за върховата версия Turbo в режим Launch Control. Предполага се, че базовото задвижване за Bentley ще бъде вариантът с около 604 к.с. (612 PS / 450 kW), който Porsche ще добави към гамата си при представянето на Cayenne S EV следващата година.
Все още не е известно окончателното име на модела, въпреки че Bentley е запазила търговските марки „Mayon“ и „Barnato“. Това, което знаем със сигурност, е, че градският SUV ще се произвежда в Крю, ще бъде представен в края на 2026 г. и ще достигне до първите си клиенти през 2027 г.
Последвайте ни в Google News