Opel става поредният автомобилен производител, който взе решение да обнови идентичността на бранда си, сменяйки емблемата. Подобно на други гиганти сред автомобилните марки се очакваше, че е въпрос на време това да се случи и с Opel. Обновената емблема има тясна връзка с ел. мобилност.
Логото ще представлява една значително по-модерна и свежа визия на обичайната и добре позната емблема от десетилетия, запазвайки светкавицата и кръга, който я обгражда. Една от главните промени е свързана с разстоянието, което виждаме между светкавицата и кръга и една разделителна ивица.
Очаква се първото превозно средство с обновената емблема да излезе на пазара през 2024 г. Все още не е известно кой модел първи ще получи новата емблема. Производителите добавят, че ще има грандиозно събитие, по време на което ще бъде представена емблемата. Това ще се случи на IAA Mobility в Германия.