Китайските производителите на автомобили досега използваха огромния вътрешен пазар, за да се развиват. Азиатската страна е най-големият пазар в света със своите 25-28 милиона возила на годишна база.
Китайците вече протягат ръце и към европейския пазар. Това обаче не е никак добре за някои марки, които се очаква да пострадат заради китайската инвазия.
Италианската компания Fiat е доста уязвима, тъй като е назад с електрификацията и е зависима от вътрешния пазар. Друга фирма, която се очаква да пострада, е Ford. Тя също е назад с производството на електрически автомобили, също така обяви излизане от В сегмента.
Focus може би ще остане единствената налична кола след изтеглянето на Mondeo. Puma и Kuga са популярни и харесвани SUV модели, но не са изцяло електрифицирани и това е огромен минус.