Toyota загуби $3, 89 млрд., ще сменя ли стратегията?

Японската компания официално обяви, че вдига цените

Японският производител Toyota отчита сериозен спад в печалбите за последното тримесечие. Става дума за цели 25 процента, а във финансово измерение това са $3,89 млрд.

Нетните приходи също са доста надолу – паднали са с 32% ($3 млрд.), въпреки че продажбите да са се увеличили с 10% до 2,5 млн. автомобила за тримесечието юли – септември. Лошите резултати накараха шефовете на компанията да вдигне цените, което пък ядоса потребителите.

Също така бе поставен въпросът за това до колко правилна е стратегията с хибридите, която Toyota има от доста време. Известно е, че японците залагат на хибридни автомобили и са против цялостното електрифициране. Явно обаче по този начин няма да им се получи да регистрират добри резултати и може би ще се наложи да направят промени във виждането си за бъдещето.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации