Всеки, който търси нов проект за реставрация на Mustang, би намерил този кабриолет за изключително интересен. Автомобилът отговаря на много от изискванията за начинание с голям потенциал. На пръв поглед се вижда, че е кабриолет, но по-важното е, че това е екземпляр от най-ранната серия, известна като модел 1964 1/2 г., оборудван с желан двигател.
Специфичният V8 двигател D-Code
Макар шестцилиндровите версии на Ford Mustang да вършат прилична работа за придвижване, моделите с V8 двигатели предлагат истинското усещане. Конкретният автомобил е оборудван с агрегат с означение D-Code, което го прави двойно по-интригуващ, имайки предвид, че е един от първите произведени екземпляри. Този код означава, че автомобилът е напуснал завода с 4,7-литров (289 куб. инча) двигател, снабден с четирикамерен карбуратор.
Няма официални данни за производството на двигателите за модел 1964 1/2 г., но се смята, че приблизително между 28 и 35 процента от всички Mustang-и, произведени през тази година, са били с този силов агрегат. Тези цифри не го правят изключително рядък, но все пак това е бил вторият по мощност двигател, предлаган за оригиналния Mustang, което говори много за неговата привлекателност сред колекционерите.
Състояние и потенциал за реставрация
Продавачът в eBay посочва, че автомобилът не е каран от 35 години и не е нужно човек да е професионален реставратор, за да забележи основните му проблеми. Колата вече не е в оригинален вид, като двете врати са взети от друг автомобил и е възможно да има и други части от различни донори.
Mustang-ът страда и от типичните за класическите автомобили проблеми, включително ръжда по пода. Със сигурност ще е необходима цялостна реставрация, а като се има предвид, че е ранен екземпляр, запазването на автентичния му вид би било най-доброто решение.
Двигателят все още стартира и работи, но се нуждае от алтернативен източник на гориво. Това означава, че резервоарът трябва да бъде почистен или заменен. Препоръчва се механик да прегледа автомобила и да предостави подробен доклад за всички необходими ремонти.
Цена и възможности
В крайна сметка шансовете на всеки класически автомобил да се върне на пътя зависят от цената. Собственикът изглежда реалист, тъй като иска 5800 долара, за да се раздели с колата. В обявата е активирана и опцията за отправяне на оферта, така че потенциалните купувачи могат да се свържат с продавача, за да договорят по-добра сделка.
Препоръчва се оглед на място, като за целта е нужна предварителна уговорка със собственика. Автомобилът се намира в Бъфало, щата Минесота, и предвид състоянието му, ще трябва да бъде натоварен на платформа, за да бъде транспортиран.
Последвайте ни в Google News