Toyota обяви кога ще представи новото поколение HiLux

Според последни информации, новото поколение на Toyota HiLux ще бъде представено до края на годината, предоставяйки на модела дългоочаквано обновление в конкуренцията му с Ford Ranger.

Toyota се готви за премиерата на новия HiLux, която се очаква да се състои в края на ноември или началото на декември.

Премиера в Тайланд, но на позната платформа

Тайландското издание Car250 съобщава, че пикапът ще дебютира на автомобилното изложение в Тайланд, което ще се проведе от 28 ноември до 10 декември в Банкок.

Както беше съобщено по-рано, очаква се новият HiLux да пристигне на пазара в Австралия през 2026 г., за да замени остаряващия настоящ модел, който е в продажба от десетилетие.

Въз основа на скорошни доклади и шпионски снимки, Toyota не е прехвърлила HiLux на новата си рамена рама TNGA-F, която е в основата на последните LandCruiser 300 и Prado. Вместо това пикапът ще продължи да използва настоящата си платформа, датираща от 2004 г. и последно обновена през 2015 г.

Макар това решение да позволява на Toyota да намали разходите за разработка, то означава, че някои от слабостите на сегашния модел може да се запазят. Пример за това е товарният леген, който не е достатъчно широк, за да побере стандартен австралийски палет между арките на калниците.

Обновен дизайн и модерен интериор

HiLux ще получи нов дизайн на предната част, а последните изображения показват, че ще изглежда различно и отзад, въпреки че основната структура на каросерията ще остане до голяма степен непроменена.

В допълнение към новия външен вид, макар и със запазена остъклена част на купето, интериорът е предвиден за основно преобразяване. Очаква се голям централен екран на инфоразвлекателната система, разположен на видно място, ново дигитално приборно табло и централна конзола с по-модерен скоростен лост.

Познати двигатели с възможни подобрения

Тайландският уебсайт HeadlightMag.com съобщи по-рано тази година, че турбодизеловите четирицилиндрови двигатели – 2.8-литровият 1GD и 2.4-литровият 2GD – ще продължат да задвижват новия HiLux. Възможно е обаче да бъдат направени промени, за да отговаря пикапът на нормите Euro 6.

В Австралия 48-волтовата „мека“ хибридна система на Toyota, наречена V-Active, се предлага само за определени нива на оборудване, но може да стане стандартна за цялата гама.

Настоящият HiLux се предлага и с шестстепенна автоматична скоростна кутия. Новият Prado обаче, който използва същия 2.8-литров двигател, е оборудван с осемстепенна. Ако тя бъде внедрена и в HiLux, това вероятно ще намали разхода на гориво и емисиите.

Последният аспект е от решаващо значение за модела предвид въвеждането на нови стандарти за ефективност на превозните средства в Австралия, които предвиждат санкции за производителите, надвишаващи лимитите за емисии.

Като се има предвид, че HiLux все още е конкурентоспособен на Ford Ranger, въпреки че е значително по-стар, сериозните промени в новото поколение при умерено увеличение на цената биха могли да му помогнат да си върне титлата на най-продаван автомобил в Австралия.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации