Снижен Lexus LC 500 с карбонов пакет изглежда великолепно

Модел, който остарява красиво

Lexus LC, създаден на базата на концептуалния модел LF-LC от 2012 г., може и да започва да изглежда на възраст в сегмента на GT автомобилите. Моделът беше представен преди почти десетилетие, по време на автомобилното изложение в Детройт през 2016 г. Въпреки това изглежда, че той остарява като хубаво вино, макар Lexus вероятно да планира спирането му от производство след модел 2026 г.

Луксозният GT автомобил се появи в гамата на марката като наследник на Lexus SC и се произвежда от началото на 2017 г. Той използва платформата TNGA-L и се предлага като купе с две врати и като кабриолет. За модел 2026 г. Lexus LC купе и кабриолет внасят нова елегантност на американския пазар, допълнена от специална серия Inspiration, лимитирана до 200 бройки за купето и 350 за откритата версия. Единственият наличен двигател остава за версията LC 500, чиито цени в САЩ започват съответно от 101 700 и 109 200 долара.

Афтърмаркет прочит от Vossen

Стилният Lexus LC 500 невинаги привлича вниманието в света на тунинга, но когато това се случи, резултатите обикновено са впечатляващи. Отличен пример за това идва от базираната в Маями, Флорида, компания Vossen, която е специализирана в производството на джанти. Наскоро американският производител представи изцяло черен Lexus LC 500, който изглежда зашеметяващо с дискретен аеродинамичен пакет и комплект джанти Vossen HFX-2 в сатенено черен цвят.

Сега компанията демонстрира, че Lexus LC 500 изглежда също толкова ефектно и с контрастиращи джанти. Автомобилът, който се оказва собственост на член на екипа на Vossen, е оборудван с различен комплект – модела Vossen VPS-2 с покритие Brushed Gloss Clear. Кованите джанти VPS-2 се предлагат като моноблок или трикомпонентни, като цените им започват съответно от 2 400 и 2 800 долара за брой. Моноблок вариантите са налични с диаметри от 19 до 26 инча, докато трикомпонентните са с размери от 18 до 24 инча.

Пълен пакет от доработки

Освен новите джанти, този Lexus LC 500 разполага и с няколко допълнителни подобрения. Окачването е снижено с компоненти от RSR USA, а стандартната изпускателна система е заменена с титаниева от ARMYTRIX. Визията се допълва от аеродинамичен пакет от сух карбон, дело на японските специалисти от TOM’S Racing.

Последвайте ни в Google News
Предишна/Следваща
Подобни публикации