Уинстън Йе без съмнение е сред водещите фигури в света на къстъм мотоциклетите. Неговата компания, Rough Crafts, не се нуждае от представяне, тъй като отдавна е утвърдено име за ентусиастите по целия свят. Проектът, който разглеждаме днес, се нарича Bayern Madness и е базиран на доказаната платформа R nineT на BMW Motorrad.
Цялостна трансформация
Работата започва с пълно разглобяване на донорския мотоциклет, като всички фабрични елементи от BMW са премахнати. Много други компоненти последват съдбата им, а електрическата инсталация е опростена и преработена за постигане на максимално изчистен вид. След това започва изработката на новите части, като се започне с впечатляващия алуминиев резервоар за гориво, носещ емблемите на Rough Crafts, стилна кожена каишка и фрезована капачка.
Изработена е и изцяло нова тръбна подрама, върху която е поставена основа за седалка в стил „бобър“. Самата седалка е тапицирана с черна кожа, а калници липсват както отпред, така и отзад.
Шаси и окачване
Шасито на мотоциклета също е претърпяло сериозна модернизация. Предното окачване вече е поверено на вилка Öhlins, която превъзхожда стандартните компоненти на R nineT. Спирачките и задното окачване остават непроменени, но стандартните колела са заменени с нови 17-инчови безкамерни джанти. Те са „обути“ с гуми Pirelli Scorpion Rally STR с двойно предназначение, които осигуряват отлично сцепление както на асфалт, така и извън пътя.
Финални щрихи и мощност
След като основните компоненти по каросерията и шасито са готови, Уинстън насочва вниманието си към по-малките детайли. Пътят напред се осветява от LED фар с предпазна решетка, монтиран на долния трипътник, което придава на модифицирания nineT наистина заплашително излъчване. Малки, но ярки мигачи Motogadget са поставени от двете страни на радиатора.
Задната светлинна сигнализация се осигурява от двойка многофункционални LED светлини, които служат едновременно като стопове и мигачи. Кокпитът е оборудван с компоненти като главни спирачни и съединителни цилиндри Beringer, монтирани на ново кормило, както и с дигитално приборно табло и нови ръкохватки от гамата на Motogadget. Боксерният двигател на бавареца също не е пренебрегнат.
Той вече „диша“ през висококачествени конусовидни филтри DNA и е оборудван с нова изпускателна система от неръждаема стомана, доставена от SC-Project. Добавени са и капаци на клапаните от Unit Garage, които, подобно на емблемите на резервоара, носят логото на Rough Crafts, изработено от 2 Abnormal Sides. Като финален щрих, резервоарът е получил полирано алуминиево покритие и черни декоративни ивици – цвят, който е основен и за останалата част от мотоциклета.
Последвайте ни в Google News