Custom Aprilia RS 660 с фокус върху уникалната естетика

Широ Накаджима, известен в средите на къстъм мотоциклетите като 46Works, отдавна е смятан за един от най-добрите майстори в Япония. Неговите проекти обикновено са с подчертано ретро излъчване, но той не се колебае да изненада, като от време на време излиза извън рамките на обичайния си стил. Именно такъв е случаят с мотоциклета, който се различава коренно от всичко, което сме свикнали да виждаме от Накаджима.

Отклонение от традицията

Проектът е поръчан от производителя на кожени състезателни екипи Kushitani, а за основа е използван Aprilia RS 660 модел 2023 г. Накаджима рядко работи със спортни мотоциклети, но очевидно притежава уменията да превърне такъв модел в истински шедьовър. Разбира се, RS 660 идва с висококачествени компоненти директно от завода, така че не се е налагало да се правят каквито и да било механични подобрения.

Вместо това, вниманието на Широ е насочено основно към външния вид на мотоциклета и резултатът е наистина забележителен. След няколко тестови обиколки за опознаване на машината, идва ред на същинската работа. Всички стандартни панели, с изключение на резервоара за гориво, са премахнати, за да отстъпят място на изцяло нова визия, която напълно променя облика на Aprilia.

Изцяло нова визия

В предната част е монтиран заострен, многокомпонентен спойлер, който обгражда компактен LED прожекторен фар. Малко по-ниско са разположени миниатюрни LED мигачи, а двойка елегантни огледала са монтирани директно върху кормилните ръкохватки (клипони), за да се запази изчистената линия на спойлера. Задната част е също толкова интригуваща.

Там откриваме ръчно изработена алуминиева опашка с ръбест дизайн, в чийто край е вграден кръгъл LED стоп. Точно под него се намира държач за регистрационния номер, изработен от цяло парче алуминий, който също включва малки LED мигачи. Визията на задната част се завършва от семпла, изработена по поръчка седалка, тапицирана с черна Alcantara от Razzle Dazzle.

Финални щрихи

Компоненти като спирачките и окачването са оставени без промяна, тъй като не е имало абсолютно никаква нужда от тяхното подобряване. Двигателят също е стандартен, но изпускателната му система е модифицирана с титаниева свързваща тръба и карбонов заглушител от SC-Project. Новият заглушител се поддържа от специално изработен алуминиев държач.

Накрая, майсторът от 46Works завършва проекта с впечатляваща цветова схема. Спойлерът е боядисан в комбинация от черно и синьо, докато алуминиевата опашка е оставена без боя, за да демонстрира майсторската изработка. Черното е основният цвят за резервоара, допълнен от сини декоративни линии за визуална приемственост. С това преобразеният RS 660 е напълно завършен и готов за пътя.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации