Подобно на други автомобилни производители като Nissan и Toyota, Hyundai продължава да инвестира сериозно в електрически автомобили. Стратегията остава непроменена въпреки засилващата се конкуренция, спадащите цени и временното намаляване на търсенето в световен мащаб.
Компанията планира да предложи над 30 изцяло електрически модела до 2030 г. и да достигне производствен капацитет от 1,5 милиона електромобила годишно само в Южна Корея. През 2023 г. Hyundai отбеляза сериозен ръст, като продаде общо 695 000 хибридни, електрически и водородни автомобила, което е увеличение от 37,1% на годишна база.
Стратегическа реорганизация за бъдещето
По-рано тази година Hyundai Motor Co. и Kia Corp., които са част от Hyundai Motor Group, обявиха реорганизация на своя отдел за изследвания и разработки. Създадено е и ново подразделение за усъвършенствани автомобилни платформи, което ще подпомогне разработката на софтуерно-дефинирани автомобили и решения за мобилност.
Други автомобилни производители, включително Stellantis и Toyota, също обявиха подобни планове за развитие на софтуерно-базирани автомобилни архитектури. Целта им е да подобрят свързаността, функциите и абонаментните услуги, за да увеличат своите приходи и печалби.
Последвайте ни в Google News