Автомобилни гиганти в света на киното, спорта и танците

Lexus и магията на филма Wicked

Миналата година Universal Pictures постигна сериозен успех с филма Wicked, който бе завръщане в света на „Магьосникът от Оз“. За продължението, озаглавено Wicked: For Good, което трябва да се появи по кината на 21 ноември, студиото си партнира с Lexus.

Целта е да се използва инерцията от успеха на най-касовата филмова адаптация по мюзикъл от Бродуей в историята. Премиум подразделението на Toyota подновява партньорството си, като кани феновете да се потопят в магическия свят на Оз.

По този повод стартира цялостна маркетингова кампания и 30-секунден рекламен клип с участието на Lexus LX модел 2025 г., наречен „Магия във въздуха“. В него участват режисьорът на филма Джон М. Чу, съпругата му Кристин Чу и тяхната дъщеря Стиви Скай Чу.

Ram Trucks залага на Тери Крус за футболния сезон

От своя страна, Ram Trucks се включва в сезона на колежанския футбол през 2025 г. с новата си маркетингова кампания „Epic Launch“. Нейно лице е актьорът Тери Крус, познат от филми и сериали като Idiocracy, White Chicks и Brooklyn Nine-Nine.

Кампанията ще продължи през целия сезон и включва четири телевизионни реклами и множество видеа за дигиталните канали на марката. След първоначалния тийзър, в който Крус се появява с Ram 1500 RHO, кампанията вече е официално стартирала с пълна сила.

MINI подкрепя световния финал по улични танци

Американското подразделение на MINI стана спонсор на световния финал на Red Bull Dance Your Style за 2025 г., който се проведе за първи път в САЩ на 11 октомври в Лос Анджелис. На събитието MINI USA представи четири автомобила със специален дизайн, създаден от посланиците на Red Bull – Джен Мика, Кара Канела, КапДжей и Фийби Хайнс.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации