AMG също разработва нови модели, които навлизат във финалната част на развитието им, като флагманът ще е GT – купе с 4 врати и мощност над 800 конски сили, идващи от хибридна система на задвижване. Естествено, ще има и нов вариант на GT Black Series – моделът, създаден за пистови емоции.
Най-рано през 2021 ще се появи и серийната версия на сериозно закъснелия хипер автомобил One, който се задвижва с дериват на хибридната система, която Mercedes използва във Формула 1, като досега проблемите са свързани основно с охлаждането и високите нива на вредни емисии.
В другия край на гамата Smart ще модернизира гамата си с електрическите Fortwo и Forfour, които трябва да излязат на пазара до средата на годината. До 2022 гамата на Smart ще нарасне значително, тъй като за развитието й Mercedes работи заедно с Geely, като китайците вече притежават 50% от марката и предстои лансирането на напълно нови градски модели. Сред тях ще е и напълно новият компактен електрически SUV, който ще се произвежда в Китай и оттам ще се изнася за Европа и Щатите.
Сред другите ключови нови модели на Mercedes попадат пет предложения от новия подбранд на гиганта – EQ, който ще лансира само електромобили. Тук са серийните версии на концептите EQA и EQS, както и моделите EQB, EQE и EQG. Те са част от програмата на стойност 10 милиарда евро, която трябва да осигури на Mercedes челна позиция сред производителите на електромобили до средата на новото десетилетие.
В по-близко бъдеще – още на салона в Женева през март ще видим plug-in хибридните версии на CLA и GLA, както и фейслифтът на E-класата на Mercedes. А до края на тази година марката ще представи 20 plug-in хибридни версии на моделите, които продава.