По време на среща с медиите ръководители и инженери от Toyota разкриха ключови подробности за обновената гама на RAV4, която се очаква през 2026 г.
Plug-in хибридната версия
Версията, позната досега като „Prime“, вече ще се нарича просто „Plug-in Hybrid“, за да се уеднакви наименованието с останалите електрифицирани модели на Toyota. За нея са предвидени 20% от общия производствен обем и ще се предлага на всички пазари в САЩ.
Пробегът само на електричество ще достига до 80 км, като при ниво на оборудване Limited той ще е 84 км, а при останалите – между 77 и 79 км. Очаква се разликата в цената между стандартния хибрид и Plug-in хибрида да се запази в рамките на 4000–5000 долара.
Гуми за версията GR Sport
Стандартно моделът GR Sport ще се оборудва с летни спортни гуми. Като опция, без допълнително заплащане, ще се предлагат и всесезонни гуми.
Технологии в интериора
Двойното безжично зарядно за смартфони ще бъде ексклузивно за най-високото ниво на оборудване Limited. Основни акценти в интериора са 12,9-инчовият дисплей на инфоразвлекателната система и 12,3-инчовото дигитално приборно табло.
Разлики в окачването и шасито
Стандартните модели ще използват базови настройки на окачването. Версията Woodland ще разполага с гуми за всякакви терени, леко повдигнат пътен просвет (+1 см) и окачване, настроено спрямо тези промени. Модификацията GR Sport ще има ексклузивни GR настройки, които осигуряват по-твърдо и директно усещане зад волана, разработени от елитния инженерен екип на Toyota, известен като „Sugo“.
Подобренията по шасито включват подсилени точки за монтаж на окачването, укрепени предни колони и по-твърда структура на задната врата. Тези промени допринасят за по-добър комфорт на возене, намаляване на шума и вибрациите и по-добро интегриране на батерията.
Последвайте ни в Google News