Honda Pilot модел 2026 г. получава сериозни актуализации, но не и хибридна версия

Под натиска на по-нови и по-модерни конкуренти като Hyundai Palisade, Honda значително подобри своя триредов SUV модел Pilot.

Honda обяви серия от актуализации за популярния си триредов кросоувър Pilot за моделната 2026 година. Промените са всеобхватни и засягат всичко – от стилистични подобрения и повече стандартни функции до обновена инфоразвлекателна система и дори подобрено усещане на волана.

Напоследък този сегмент стана много по-конкурентен, след като Hyundai представи новия Palisade, а Kia разкри много по-агресивния Telluride. Honda, вероятно усещайки натиска от тези силни съперници, е решила, че Pilot се нуждае от сериозно обновяване.

По-смел дизайн и подобрен интериор

В интериора Honda е успяла да намали нивата на шум благодарение на нови странични стъкла, изолации на вратите и нов изолационен материал на предния капак. Допълнителни шумоизолиращи подкалници при нивата на оборудване Touring и Elite допринасят за още по-тихо пътуване.

Качеството на материалите също е подобрено. Нивото на оборудване Touring получава седалки с контрастни акценти и шевове на панелите на вратите, както и нова кафява кожа. Вариантите Elite и Black Edition разполагат с акценти от велур Ultra Suede с ромбовидни шевове, а версията TrailSport вече също може да бъде поръчана с нов кафяв кожен салон.

Ново стандартно оборудване, но все още без хибрид

Всички нива на оборудване получават нови стандартни функции. Базовият Pilot вече включва 12.3-инчов сензорен екран, 10.2-инчово дигитално приборно табло, безжична свързаност с Apple CarPlay и Android Auto, 5G Wi-Fi възможности, електрическо отваряне на багажника и система за спиране след сблъсък.

При версията TrailSport отопляемите задни външни седалки вече са стандартни, докато Touring получава 360-градусова система от камери. Електрическото сервоуправление е пренастроено за по-добра прецизност и усещане зад волана. Honda обещава и по-стабилно движение по права линия, което изисква по-малко корекции от страна на водача.

Това, което не се е променило, е двигателят – 3.5-литров V6 с мощност 285 к.с. и въртящ момент от 355 Нм. Липсва обаче хибридна опция, докато много конкуренти вече предлагат ефективно хибридно задвижване. Задвижването на четирите колела е налично за всички версии, при които не е стандартно, а 10-степенната автоматична трансмисия е обща за всички модели. Както и преди, TrailSport предлага малко по-висок пътен просвет за леки излизания извън пътя.

Джесика Лаудермилк, асистент вицепрезидент на националните автомобилни продажби в Honda, заяви, че дори при водещ в сегмента автомобил като Pilot, инженерите на компанията никога не спират да го подобряват. Тя добави, че от смелия нов стил и модерните технологии до по-усъвършенстваното пътно поведение, Pilot модел 2026 г. предлага значими подобрения, с които продължава да задава стандарта в категорията на средноразмерните триредови SUV автомобили.

Защо това е важно

Както беше споменато, Pilot се намира в сегмент, изпълнен със силни конкуренти. Освен новите корейски съперници, Mazda CX-90 и Toyota Grand Highlander са други отлични алтернативи. За разлика от Honda, всички те се предлагат с хибридно задвижване, което оставя Pilot в доста уязвима позиция. Honda работи по ново поколение V6 хибрид, но не се очаква той да се появи преди 2027 г.

Въпреки това, мащабът на промените, направени по Pilot за 2026 г., би трябвало да го задържи конкурентоспособен, когато започне да пристига в дилърствата следващия месец. Ценообразуването ще бъде ключов фактор, тъй като базовата цена на модела от 2025 г., която е 40 200 долара, вече е по-висока от тази на много конкуренти.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации