Собственик на Cybertruck с мнение след 129 000 км за година: Как се справя?

Един собственик на име Тим, който изглежда е пътувал безспирно през последната година, споделя своите впечатления от Tesla Cybertruck. Той вече е изминал близо 129 000 километра и използва своя електрически пикап по необичаен начин – за да тегли и зарежда своя eVTOL (електрически летателен апарат с вертикално излитане и кацане).

Уникално приложение за теглене и зареждане

Тим използва своя Cybertruck Foundation Series като основно превозно средство за теглене на своя летателен апарат Pivotal eVTOL. Той се възползва от 240-волтовия контакт в товарния отсек на пикапа, за да зарежда летящата си машина толкова често, колкото може да лети.

Основната причина Тим да купи Cybertruck е именно възможността за теглене. Той прави резервация още през 2020 г., като преди това е използвал Tesla Model Y за същата цел. Нуждаел се е обаче от нещо по-голямо, по-мощно и способно да зарежда неговия летателен апарат.

Пикапът му е доставен през юли 2024 г. Тим признава, че е имал много ниски очаквания, повлиян от различни ревюта и видеа на предпроизводствени прототипи. Въпреки това, автомобилът е надминал всичките му надежди.

Иновативна система за зареждане и впечатляващ пробег

Тим използва преносима зарядна станция Anker SOLIX, която съхранява енергия от слънцето или от мрежата. Той я свързва към контакта в товарния отсек на Cybertruck, като тази система му позволява да зарежда както своя eVTOL, така и електрически скутер. Макар да може да свърже летателния апарат директно към пикапа, тази конфигурация намалява времето за зареждане наполовина. Цялата система се побира в товарния отсек, а единствената модификация по пикапа са багажниците на покрива.

Неговият Cybertruck Foundation Series разполага с два електромотора с обща мощност 600 к.с., които осигуряват ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.1 секунди и максимална скорост от 180 км/ч. Тези параметри са повече от достатъчни за него, тъй като излитането е запазено за неговия eVTOL.

С напълно заредена батерия на пикапа и на станцията Anker SOLIX, той може да лети непрекъснато в продължение на два дни и половина. А как е натрупал впечатляващите 125 683 километра за една година? Отговорът е прост – Тим постоянно пътува из страната.

Любими функции и единствен недостатък

Летателният апарат се транспортира в 16-футово ремарке, което заедно с товара тежи 1 134 кг. Това е лека задача за Cybertruck, чийто капацитет на теглене достига 4 990 кг.

Сред любимите му функции са завиващите четири колела и системата за автономно управление FSD. Той обаче не може да я използва, докато тегли ремаркето, което налага да шофира сам. „Наистина ме разглезва“, казва той и обяснява, че дори след цял ден шофиране се чувства освежен.

За цялата първа година единствената поддръжка, която е извършил, е доливане на течност за чистачки и помпане на гумите. По автомобила не е имало никакви повреди или дефекти.

Все пак има едно нещо, което не харесва в своя Cybertruck – белият декоративен елемент на арматурното табло. Според него бялото е цвят, който няма място в един пикап, а освен това отразява светлината и го заслепява по време на движение.

А какво би направило живота му с пикапа на Tesla още по-лесен? Това определено би бил доживотен безплатен достъп до мрежата от зарядни станции Supercharger.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации