Докато Citroen C3 също беше класиран в супермини класа, настоящата кола е силен претендент за общите отличия. Това е солиден избор за купувачи, които искат фънки изглеждащ малък автомобил на добра цена, като същевременно създаде C3 Aircross като негов аналог.
Citroen се опита да въплъти една от основните си ценности на марката с C3: комфорт. Това не означава, че има някаква светкавична, скъпа настройка на окачването – наистина, погледнете под фънки екстериора и ще намерите много от същите механични елементи, които са в основата на последното C3 – но инженерите са се опитали да наберат възможно най-голямо поглъщане на неравности доколкото е възможно, и работи, за да направи колата място за релакс, когато сте в движение. В много отношения те са успели – което означава, че C3 заслужава внимание от всеки, който е на пазара за супермини.
Третото поколение C3 пристигна през 2016 г. и моментално изтри спомените за своите разочароващи предшественици. След освежаване в средата на живота си през 2020 г., C3 изглежда още по-остро и сега се предлага в версии C-Series, Sense, Saint James и Shine Plus, докато други специални версии идват и излизат от гамата.
Citroen C3 се конкурира в една от най-оспорваните области на автомобилния пазар: супермини . Така че се изправя срещу модели като Ford Fiesta , Vauxhall Corsa и Volkswagen Polo.
В интерес на истината обаче Citroen всъщност не се опитва да се изправи срещу някое от тези три утвърдени имена в съответните им области на сила. Той не претендира, че се държи толкова приятно като Fiesta, нито че е от тежките отстъпки, така че може да не е толкова евтин за закупуване като Corsa.
Други съперници на Citroen C3 включват близките Hyundai i20 и Kia Rio, както и Skoda Fabia и SEAT Ibiza от семейството на Volkswagen Group. Renault Clio е един от най-добрите избори в класа, докато Mazda 2 и Peugeot 208 са в микса. Уникалният стил на C3 обаче означава, че той предлага нещо ясно различно от своите конкуренти в класа.
Ходовата част включва платформа, която е разработка на C3 Mk2. Това не е лошо, тъй като осигурява комфортно возене, докато по-важната ходова част, като двигатели и скоростни кутии, е много по-свежа и предлага добри ежедневни експлоатационни разходи.
Бензиновата мощност идва от универсалния 1.2 PureTech трицилиндров двигател на Citroen, в 83 и 110 к.с. Последното дава на C3 страхотна производителност, докато икономичността е равна на по-малко мощните двигатели благодарение на стандартната стоп-старт система. За дизеловата мощност се грижи 1.6 четирицилиндров двигател, който в момента се предлага само в BlueHDi 100.
Всички C3 са със задвижване на предните колела и се предлагат с пет или шест степенна скоростна кутия като стандарт. Ако искате автомобил, единствената ви възможност е да изберете бензиновия PureTech 110 в най-добрата комплектация, където се предлага автомобил EAT6.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации