Колкото и лесно да е зареждането на електрическо превозно средство на познато място, като дома или работата, винаги процеса може да бъде улеснен. WiTricity работи върху безжичното зареждане на електромобили от повече от 10 години. През 2015 г. Tesla показа видео на прототип, в който може автоматично да се включи кабел за зареждане. Ram работи върху робот за индуктивно зареждане за своя предстоящ електрически камион. Този месец в Сеул Hyundai и Kia ще покажат най-новата от тези технологии за автоматизирано зареждане, тази наречена ACR.
Роботът за автоматично зареждане е донякъде подобен прилича на този на Tesla, но е по-усъвършенстван. ACR на Hyundai Motor Group вместо това има подложка, която придържа различни по-големина щепсели. През повечето време той ще използва J1772 или CCS конектор. ACR ще може да работи във всяка среда, независимо от местоположението на зарядното устройство, времето и потенциалните препятствия, казаха от компанията.
Автомобилът, който ACR се опитва да зареди, трябва да има изходен порт за зареждане, който може да се отвори без човешка намеса. След това ACR чрез колела си се приближава до колата и използва базиран на 3D камера алгоритъм за изкуствен интелект, за да определи къде е щепселът за зареждане и удължава кабела към порта. Когато EV се зареди, ръката на робота се отдалечава.
Последвайте ни в Google NewsПредишна/Следваща


Подобни публикации

Tesla може да спре да предлага физически ключове с новите си автомобили

Нов патент на Toyota доближава водородните двигатели до масово производство

Нов RTR пакет превръща Ford Mustang EcoBoost модел 2026 г. в дрифт машина
