След като успешно представи на европейския пазар новите си модели Outlander и Colt в началото на година, сега Mitsubishi разкри стратегията за бъдещето си на пазара на Северна Америка. Тя включа както нови ел. автомобили и хибриди, така и обновяване на съществуващи модели. Производителят планира да пуска по един изцяло нов или напълно обновен модел на година от 2026 г. до 2030 г. като има и модели в сегменти от пазара, на които понастоящем бранда няма присъствие. Планира се и разширение на портфолиото от ел. автомобили, като очакваме изцяло електрически и хибриди със и без възможност за изцяло ел. режим.
Новият петгодишен план на Mitsubishi се казва „Mitsubishi Motors Momentum 2030“ и според него, се определят 4 основни момента бъдещото развитие на марката в региона – електрификация, увеличаване на производството, промяна в маркетинговата стратегия и увеличение на мрежата за продажби.
Част от стратегията за електрификация беше разкрита по-рано, когато бранда обяви партньорството си с Нисан, за производство на серия от нови ел. автомобили, включително и пикап.
С модернизацията на пазарната стратегия чрез включване на съвременни технологични решения и разширяването на портфолиото от ел. автомобили, Mitsubishi показва, че има намерение да бъде лидер в бранша, като стратегията цели привличане и по-младите потребители.
Източник: Motor1