Singer разкриха най-новото си творение, конвертируема версия на Turbo Study на марката. Базираната в Калифорния фирма може би е окончателната компания за рестомод за класически 911 и е правила реставрации на Targa в миналото, този базиран на 964 реверанс към 930 Turbo Cabriolet е първият пълен падащ покрив от Singer.
По-рано тази година видяхме първия Singer с турбокомпресор, Turbo Study, който също е базиран на поколението 964 на 911, но с ясни визуални намеци към 930. Само в случай, че се чудите, Singer заявява, че не продава или произвежда автомобили и избягва да дава на своите автомобили номенклатурата „911“. 964 е произведен между 1989 и 1993 г. и е предпочитаният Сингър 911 за реставрации.
Що се отнася до последното Turbo Study, то предлага майсторството и изящните детайли, които сме свикнали да очакваме от Singer, като започнем от двигателя. Това е „Mezger“(много обичан от ентусиастите на Porsche) с въздушно охлаждане плосък шестцилиндров двигател с обем 3,8 литра. Добавени са двойни турбокомпресори и в отговор на отзивите на собствениците Singer е увеличил мощността до максимална – 510 к.с., но казват, че „проучването позволява изходна мощност, започваща от 444 к.с., нарастваща до 503 к.с.“.
Моделът е с шестстепенна ръчна скоростна кутия, но Сингър казват, че ще бъдат налични версии със задвижване на всички колела.
Купето може да изглежда идентично с 930 и това е дизайн по поръчка. Голяма част от него е направена от въглеродни влакна за увеличаване на твърдостта и намаляване на теглото. „Перките на акула“ пред задните колела са предназначени за всмукателни отвори, които подават студен въздух към двигателния отсек за допълнително охлаждане. Отзад огромен спойлер, напомнящ за крилото на 930, работи заедно с големия спойлер на предната броня.
Singer също е ревизирал окачването и казва, че то е подобрено, с намалени нива на шум, което предполага, че кабриолетът Turbo Study е по-фокусиран по отношение на характеристиките за турне от предишните Singers.
Въпреки това, клиентите ще имат спортна изпускателна система и ревизирано амортизиране на окачването. По-мощните специфични турбо спирачки могат да бъдат надградени с карбоново-керамични дискове.
Интериорът радва клиентите с електрически регулируеми спортни седалки, облицовани в черно с центрове на седалките Tartan и дървени акценти в червено. За разлика от оригиналния 930 или дори по-новия 964, платненият капак е автоматичен. Безжично зареждане на телефона и климатик също са монтирани и са една от екстрите.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации