За множество хора по света да притежават Tesla Model S Plaid е несбъдната мечта. Има обаче и такива, които имат възможността да карат такъв автомобил, но се отказват от него, тъй като не са доволни.
Ето какво се случва в САЩ.
Човек на име Басим се сдобива със свръхбързия Tesla Model S Plaid, кара го известно време, но не е толкова доволен, колкото е очаквал и се отказва от него. Той се завръща към BMW, взимайки си модела BMW M5.
След като покарал известно време Tesla-та, Басим установил, че стилът му на каране пасва повече на BMW.
Взел американския автомобил заради бързото ускорение, но после осъзнал, че това не е достатъчно за максимален комфорт на возене.
Какви проблеми открива той?
Според него основният недостатък на Tesla e, че се неглижират детайлите, тоест не им се обръща достатъчно внимание. „Останах разочарован от интериора на тази кола, дори далеч по-семпли коли като Acura имат по-добър дизайн“, категоричен е Басим.
Той не е доволен и от качеството на боята на автомобила. Относно този проблем, не е единствен, други собственици се оплакват често от същото.
Други проблеми, които открил е, че задните фарове на моменти се замъгляват, както и някои от камерите. От сервиза му обяснили, че това е напълно нормално, но той изобщо не е убеден, че в толкова скъп автомобил трябва да има такива бъгове.
Според Басим отношението на BMW към клиентите е на съвсем друго ниво.
Друг недостатък, който той открива в своята Tesla e, че няма физически бутони. Той се дразни и на софтуера и спирачките.
В крайна сметка американецът решава, че минусите са твърде много и предпочита да се раздели с колата и да я замени с BMW M5 First Edition. Заради решението си, се налага да се раздели допълнително с 15 000 долара – толкова струва да се откажеш от лизинга на Tesla-та. „Не съжалявам за това, мисля, че взех правилното решение. Скоростта не е единствената важна характеристика на една кола“, категоричен е той.
И допълва. „Когато даваш толкова пари за свръхлуксозен автомобил, очакваш клиентско изживяване, комфорт и надеждност. Не получих нито едно от тези неща и останах разочарован“.
Иначе бързината, с която моделът може да развие висока скорост е наистина забележителна – от 0 до 282 километра в час, возилото стига за нищо и никакви 17 секунди. Това го прави най-бързият седан на планетата. Нещо, което обаче очевидно не е достатъчно, тъй като клиентите търсят и други плюсове, не само бързата скорост.
Дали производителите ще си вземат забележка и ще направят подобрения, предстои да разберем.