Сайнц участва в 4 издания на рали „Дакар” като пилот на Peugeot, а преди това кара за Volkswagen.
Интересното беше, че доскоро се очакваше, че Ел Матадор ще подпише за догодина с Toyota, но двете страни не са успели да се разберат.
„Чакам да подпиша новия ми договор с Mini – заяви Сайнц, който по-миналата седмица тества за X-Raid. – Колата няма да има кой знае какви промени в сравнение с 2019, Red Bull също остават спонсор.”
Предполага се, че новият договор на Сайнц с X-Raid ще бъде официално обявен другата седмица.
„Не по-късно от другата седмица трябва да уточним всичко – допълни испанецът. – Тъй като искам да участвам в ралито в Мароко, а стартът на това състезание е в първата седмица на октомври, затова всичко трябва да бъде решено и подготвено преди това.
„Договорът ми се бави, тъй като чакаме одобрение на проекта от един голям спонсор, мисля, че в началото на следващата седмица всичко ще е ясно.”
Тази година Карлос имаше проблеми с бъгито на Mini, но сега е на мнение, че те ще бъдат отстранени.
„Основните ни трудности бяха свързани със системата, която регулира налягането на въздуха в гумите – поясни пилотът. – Сега, според мен, всичко е по-добре. Ако участваме в Мароко, колата ще получи някои обновления и подобрения. Смятам, че сега ще сме по-бързи в битката с Toyota.”
Заедно със Сайнц за X-Raid ще кара и Стефан Петерханзел, а шефът на X-Raid Свен Квандт иска да осигури и трета кола – за Сирил Депре, който тази година завърши пети, но пък BMW оряза сериозно финансирането на тима.
Рали „Дакар“ ще е през януари, като за първи път маратонското състезание ще се проведе на територията на Саудитска Арабия.