Двукратният победител в рали „Дакар” Карлос Сайнц ще участва в маратонската надпревара и догодина, като най-вероятно легендарният испанец отново ще се състезава с Mini. Сайнц има две световни рали титли в началото на 90-те години, а договорът му с X-Raid е въпрос на време, като той отново ще кара бъгито, с което през 2019 завърши на 13-о място в крайното класиране.

Сайнц участва в 4 издания на рали „Дакар” като пилот на Peugeot, а преди това кара за Volkswagen.

Интересното беше, че доскоро се очакваше, че Ел Матадор ще подпише за догодина с Toyota, но двете страни не са успели да се разберат.

„Чакам да подпиша новия ми договор с Mini – заяви Сайнц, който по-миналата седмица тества за X-Raid. – Колата няма да има кой знае какви промени в сравнение с 2019, Red Bull също остават спонсор.”

Предполага се, че новият договор на Сайнц с X-Raid ще бъде официално обявен другата седмица.

„Не по-късно от другата седмица трябва да уточним всичко – допълни испанецът. – Тъй като искам да участвам в ралито в Мароко, а стартът на това състезание е в първата седмица на октомври, затова всичко трябва да бъде решено и подготвено преди това.

„Договорът ми се бави, тъй като чакаме одобрение на проекта от един голям спонсор, мисля, че в началото на следващата седмица всичко ще е ясно.”

Тази година Карлос имаше проблеми с бъгито на Mini, но сега е на мнение, че те ще бъдат отстранени.

„Основните ни трудности бяха свързани със системата, която регулира налягането на въздуха в гумите – поясни пилотът. – Сега, според мен, всичко е по-добре. Ако участваме в Мароко, колата ще получи някои обновления и подобрения. Смятам, че сега ще сме по-бързи в битката с Toyota.”

Заедно със Сайнц за X-Raid ще кара и Стефан Петерханзел, а шефът на X-Raid Свен Квандт иска да осигури и трета кола – за Сирил Депре, който тази година завърши пети, но пък BMW оряза сериозно финансирането на тима.

Рали „Дакар“ ще е през януари, като за първи път маратонското състезание ще се проведе на територията на Саудитска Арабия.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации