Филмът „Ford v Ferrari” (оригиналното заглавие), който в Европа носи името „Льо Ман 1966”, а в България – незнайно защо„Пълно ускорение”, много бързо стана хит по кината и записа приход от над 52 милиона долара в първия си уикенд по екраните.

Историята за битката на Ford срещу Ferrari в Льо Ман и първите успехи на американската марка срещу тима на Ил Комендаторе се оказа интересна и за американците – с приход от 31 милиона долара филмът оглави и домашната класация. И също така успя да изпревари сочения за фаворит за миналия уикенд пореден вариант на „Ангелите на Чарли”.

Според анализаторите филмът с Мат Деймън и Крисчън Бейл ще бъде един от хитовете на 2019, въпреки че дебютира късно и няма да има проблеми да върне инвестициите, направени в него. Преди маркетинг разходите на лентата, Fox и Disney са вложили 97 милиона долара в създаването на филма.

Според статистиката от първия уикенд по екраните в Щатите почти 80 процента от зрителите на „Ford v Ferrari” са били на възраст над 25 години, а над 55% – над 35 години. Според HollywoodReporter 62% от зрителите на филма през първия уикенд са били мъже.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации