Renault възражда духа на емблематичния Renault 4 F4 Fourgonnette с нова товарна версия на изцяло електрическия 4 E-Tech.
Практичност и товарно пространство
В интериора на новия ван всичко е подчинено на функционалността. Renault е заменил задните седалки със здрава, термоформована облицовка, която включва система за обезопасяване на товара и удобни куки за укрепване. Дизайнът осигурява общ товарен обем от 1045 литра, с допълнително 55-литрово пространство под пода, идеално за съхранение на кабелите за зареждане.
Полезният товар достига 375 кг, а максималната дължина на товара е 1,20 метра. Като опция Renault предлага и мрежеста преградна стена за отделяне на пътническата част от товарния отсек, противоплъзгаща постелка и функция за деактивиране на задните врати и прозорци за по-голяма сигурност.
Батерии, пробег и зареждане
Новият 4 E-Tech ван се предлага с два варианта за батерия. Базовият модел разполага с батерия с капацитет 40 кВтч и един електромотор с мощност 119 к.с., които осигуряват пробег до 307 км (WLTP).
За нуждаещите се от по-голяма мощност и пробег е налична версия с батерия от 52 кВтч. При нея мощността нараства до 150 к.с., а пробегът достига 409 км (WLTP).
И двата модела са оборудвани с 11-киловатово бордово AC зарядно с двупосочна функция и поддържат бързо DC зареждане. По-малката батерия може да се зарежда с мощност до 80 кВт, а по-голямата – до 100 кВт. С бързо зарядно устройство батерията може да се зареди от 15% до 80% за около 30 минути.
Производство и цена
Подобно на стандартната пътническа версия, новият ван се произвежда в завода на Renault ElectriCity в Северна Франция. Специализираните трансформации се извършват от Qstomize – подразделението на Renault за персонализирани автомобили.
За момента ванът се предлага само във Франция, като стартовата му цена е 29 300 евро преди приспадане на държавните субсидии.
Последвайте ни в Google NewsПредишна/Следваща


Подобни публикации

Volvo представи новия XC70 плъгин хибрид с пробег от 200 км

BYD атакува Япония със Sealion 6, първият си plug-in хибрид за пазара от януари 2026 г.

Електрическият мотоциклет на Ducati тества батериите на бъдещето
