Chery бързо се утвърди като една от водещите марки за електрифицирани автомобили в Южна Африка, като все повече местни купувачи избират нейните хибридни и плъгин хибридни модели. От юни насам компанията представи четири такива автомобила, които оставиха сериозен отпечатък на пазара. През август марката е продала 227 електрифицирани автомобила, водени от Tiggo 4 Cross HEV – най-достъпният хибрид в страната с цена от 439 900 ранда.
През август продажбите на CSH гамата, включваща хибридния Tiggo 4 Cross CSH и плъгин хибридите Tiggo 7 CSH, Tiggo 8 CSH и Tiggo 9 CSH, достигнаха общо 227 броя. Това превръща Chery в един от най-успешните производители на автомобили с ново енергийно задвижване в страната.
Джей Джей Боутс, генерален мениджър на Chery South Africa, заяви, че това е ясен знак, че шофьорите са готови да преминат към електрическо задвижване, когато то се предлага с правилния баланс между технология, ефективност и цена.
Най-продаваният модел на Chery е Tiggo 4 Cross CSH със 122 реализирани бройки. Той носи титлата „най-достъпен хибриден автомобил“ в Южна Африка с начална цена от 439 900 ранда. След него се нареждат Tiggo 7 CSH (50 броя), Tiggo 8 CSH (33 броя) и Tiggo 9 CSH (22 броя). Със своя изцяло електрически пробег от 160 км, Tiggo 9 AWD Vanguard CSH предлага един от най-големите пробези сред плъгин хибридите в страната, при това на цена под 1 милион ранда.
Достъпността е в основата на стратегията на Chery. Освен че Tiggo 4 Cross е най-евтиният хибрид, моделът Tiggo 7 CSH е и най-достъпният плъгин хибрид в Южна Африка с цена от 599 900 ранда.
Подходът на Chery е прост: модерните автомобили трябва да бъдат достъпни за повече хора. Докато електрическото задвижване често е запазено за премиум сегмента, компанията се е фокусирала върху това да направи хибридната и плъгин хибридната технология по-масова. Като предлага богато оборудвани и ефективни автомобили на конкурентни цени, производителят улеснява южноафриканците да направят първата си стъпка в света на електрическите автомобили.
Боутс добави, че целта на компанията винаги е била да направи по-интелигентното и чисто шофиране достъпно за повече хора. Той отбеляза, че бързата положителна реакция на пазара към новите модели показва, че южноафриканците са готови за тази промяна, а Chery се гордее, че е марката, която им помага да я осъществят.
Този силен старт е само началото. Успехът на Chery в сегмента на електрифицираните автомобили подчертава ангажимента на компанията да промени очакванията на шофьорите, превръщайки модерните технологии в нещо, което повече хора могат да изпитат, да му се насладят и да си го позволят.
Последвайте ни в Google NewsПредишна/Следваща

