След 35 години на пазара производството на Subaru Legacy в САЩ официално е прекратено. Макар че ново поколение не се предвижда, независим дизайнер си представи как би изглеждал седанът, ако премине в ерата на електричеството. Проектът преосмисля спрения от производство модел като електромобил, вдъхвайки нов живот на класическото име.
Дизайн, вдъхновен от електрическата гама
Автор на виртуалния Subaru Legacy модел 2027 г. е Digimods Design, който сподели концепта в своя YouTube канал. Дизайнът на предната част черпи вдъхновение от последните електромобили на Subaru, включително новия Uncharted, обновения Solterra и Trailsport / E-Outback. Визията се определя от тънки LED фарове, тясна решетка и броня с остри контури.
Формата на прозорците и страничните панели на каросерията са пренесени от отиващото си седмо поколение на Legacy, което дебютира през 2019 г. и получи фейслифт през 2023 г. Въпреки това дизайнерът е добавил нови алуминиеви джанти и свежи цветови опции. Задната част следва по-традиционен подход, като издължените LED стопове са комбинирани с модерен капак на багажника и по-елегантна броня. В нея е вграден двоен дифузьор, който подсказва, че този Subaru няма двигател с вътрешно горене.
Дизайнерският проект не включва изображения на интериора, но е лесно да си представим високотехнологичен дигитален кокпит, подобен на този в другите електрически модели на Subaru, разработени съвместно с Toyota.
Хипотетично задвижване и бъдещето на модела
Отиващият си Legacy използваше платформата Subaru Global Platform, която не е проектирана с мисъл за електрическо задвижване. При един по-спекулативен сценарий обаче този хипотетичен електромобил би могъл да заеме системата с два електромотора от кросоувъра Uncharted. Тя предлага мощност от 343 к.с. (252 кВт) и характерното за марката задвижване на всички колела.
Засега от Subaru не са давали индикации, че се работи по електрически Legacy. Стратегията на марката за преминаване към електрически автомобили е съсредоточена върху кросоувъри и SUV модели, разработени съвместно с Toyota, което оставя малко място в гамата за традиционен седан.
Последвайте ни в Google News